Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:No kun pariin otteeseen saanut kommenttia että "nörtti teillä kasvamassa" ja sitä rataa![]()
Ihmiset ei vaan osaa olla iloisia siitä että (vaikka lähisukulaisella) menee hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:No kun pariin otteeseen saanut kommenttia että "nörtti teillä kasvamassa" ja sitä rataa![]()
Ihmiset ei vaan osaa olla iloisia siitä että (vaikka lähisukulaisella) menee hyvin![]()
suku on pahin...
Tuo ADHd jotenkin pistää silmään. Mun vanhimalla on kyseinen ominaisuus, mutta en mä silti ole kade kellekään jola on ns "terve" lapsi. Oletko varma että on kyse juuri siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:No kun pariin otteeseen saanut kommenttia että "nörtti teillä kasvamassa" ja sitä rataa![]()
suku on pahin...
Sitä se tosiaan on!!!
Miehen veljien muksuilla käyttäytymishäiriöitä, ADHD:tä yms ja aina kadeja meidän lapsista kun kyse
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tuo ADHd jotenkin pistää silmään. Mun vanhimalla on kyseinen ominaisuus, mutta en mä silti ole kade kellekään jola on ns "terve" lapsi. Oletko varma että on kyse juuri siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:No kun pariin otteeseen saanut kommenttia että "nörtti teillä kasvamassa" ja sitä rataa![]()
suku on pahin...
Sitä se tosiaan on!!!
Miehen veljien muksuilla käyttäytymishäiriöitä, ADHD:tä yms ja aina kadeja meidän lapsista kun kyse
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:tottakai saa olla ylpeä ja kehua lastaan niin lapselle itselleen kuin ystäville ja sukulasille, mutta se pitää osata tehdä niin, että aliarvioi niitäkään lapsia, jotka ei niin lahjakkaita ole. Ei siis tyyliin näin: meidän pekan keski-arvo oli 9, entäpä teidän jussin, ai että 8 vain, no ihan hyvähän sekin on.
Tuo on minulla kyllä hyvin tiedossa. Kuten sanoin, minulla on poika jolla on ADHD. Ääh, enpä jaksa alkaa selittelemaan mitä tarkoitin, mutta yhden neuvon voin antaa. Jos vanhemille on kova pala että lapsillansa on käytöshäiriötä ja ADHD, niin ehkä en menisi liiemälti kehuskelemaan oman lapseni koulumenestyksellä. =) Varsinkin jos tiedossa on että ovat "kateellisia". Vanhemille lasten erilaisuus saattaa olla vaikea paikka.Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tuo ADHd jotenkin pistää silmään. Mun vanhimalla on kyseinen ominaisuus, mutta en mä silti ole kade kellekään jola on ns "terve" lapsi. Oletko varma että on kyse juuri siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:No kun pariin otteeseen saanut kommenttia että "nörtti teillä kasvamassa" ja sitä rataa![]()
suku on pahin...
Sitä se tosiaan on!!!
![]()
Siis ADHD:hän vaikuttaa juuri lapsen koulumenestykseen, kun ei lapsi jaksa keskittyä koulutyöhön.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Kun kuullut nyt jo ilkeitä puheita kun tietenkin ylpeä ja mainostanut esikon todistusta (parhaat arvosanat kaikissa!!) ja stipendin sai, niin miksi muut on niin kateellisia tästä???? :|