Alkuperäinen kirjoittaja hienoo:onpa arvokas lahja.saako udella minkäalan yrittäjä olette?
Pienehkö isäni yritys jossa itsekin töissä, ei kovin montaa työntekijää mutta sitäkin arvokkaampia meille, eli lahja on kiitos vuoden raskaasta työstä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hienoo:onpa arvokas lahja.saako udella minkäalan yrittäjä olette?
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Ajattelin laittaa tänä vuonna koriin punaisen mariskoolin (ehkä niitä voi edes jouluna pitää jos ei muuten tykkää tai laittakoot sit eteenpäin..), 2 käsipyyhettä, suklaata, texmex-aiheisia juttuja, esim. tacokuoria, salsaa, juustodippiä, maustepusseja.. mitä niihin nyt sitten keksii laittaakaan.
Minusta texmex-ruoka on aika eksoottinen valinta vai tiedätkö, että porukka tykkää siitä? Itse toki syön sitä mielelläni, mutta tiedän monia, joille ei niin maistu maustettu ruoka.
Itse laittaisin ennemmin kahvipaketin ja joulupipareita ja glögiä, on jotenkin jouluisempaa kuin tacokuoret. Vaikka sitten tylsää.
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Entäs vaikka leffalippuja, varmasti ainakin joku perheen jäsen ne käyttäisi?
Ja siis niitä saa erikokoisia sarjalippuja, ois varmasti sullekin helpompaa kuin kasata ne korit? Mietin vaan et jos viime joulunakin annoit herkkukorit?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho, aika hintavan herkkukorin aiot tehdä - tuo punainen mariskooli on minikokoisenakin usean kympin hintainen. Mikset vain anna lahjaksi lahjakorttia johonkin tavarataloon, esim. sokokseen, josta jokainen löytää varmasti jotakin tarpeellista? Muuten kiva idea antaa työntekijöilleen lahja, kuulostat kivalta pomolta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noei:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Ajattelin laittaa tänä vuonna koriin punaisen mariskoolin (ehkä niitä voi edes jouluna pitää jos ei muuten tykkää tai laittakoot sit eteenpäin..), 2 käsipyyhettä, suklaata, texmex-aiheisia juttuja, esim. tacokuoria, salsaa, juustodippiä, maustepusseja.. mitä niihin nyt sitten keksii laittaakaan.
Minusta texmex-ruoka on aika eksoottinen valinta vai tiedätkö, että porukka tykkää siitä? Itse toki syön sitä mielelläni, mutta tiedän monia, joille ei niin maistu maustettu ruoka.
Itse laittaisin ennemmin kahvipaketin ja joulupipareita ja glögiä, on jotenkin jouluisempaa kuin tacokuoret. Vaikka sitten tylsää.
joo ei. texmex ja joulu??? haloo. laita jotain normia tai sitten jotain ihan muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja noei:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Ajattelin laittaa tänä vuonna koriin punaisen mariskoolin (ehkä niitä voi edes jouluna pitää jos ei muuten tykkää tai laittakoot sit eteenpäin..), 2 käsipyyhettä, suklaata, texmex-aiheisia juttuja, esim. tacokuoria, salsaa, juustodippiä, maustepusseja.. mitä niihin nyt sitten keksii laittaakaan.
joo ei. texmex ja joulu??? haloo. laita jotain normia tai sitten jotain ihan muuta.
Nuoria tyyppejä keille kori menee, en tiedä innostuuko sit niin sekametelipussista ja rusinoista?
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho, aika hintavan herkkukorin aiot tehdä - tuo punainen mariskooli on minikokoisenakin usean kympin hintainen. Mikset vain anna lahjaksi lahjakorttia johonkin tavarataloon, esim. sokokseen, josta jokainen löytää varmasti jotakin tarpeellista? Muuten kiva idea antaa työntekijöilleen lahja, kuulostat kivalta pomolta![]()
En sentäs pomo ihanLahjakorteista taitaa mennä vero? Siks mieluummin annetaan jotain tälläistä..
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja noei:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Ajattelin laittaa tänä vuonna koriin punaisen mariskoolin (ehkä niitä voi edes jouluna pitää jos ei muuten tykkää tai laittakoot sit eteenpäin..), 2 käsipyyhettä, suklaata, texmex-aiheisia juttuja, esim. tacokuoria, salsaa, juustodippiä, maustepusseja.. mitä niihin nyt sitten keksii laittaakaan.
Nuoria tyyppejä keille kori menee, en tiedä innostuuko sit niin sekametelipussista ja rusinoista?
No pähkinöistä pitävän kaikki, nuoret ja vanhat ; ) Ja suklaasta.
Mutta siis meinasit laittaa johonkin nuoreen kotiin Mariskoolin ja käsipyyhkeitä? Se on minusta jo kummallisempi juttu kuin glögipullo ja kahvipaketti...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Entäs vaikka leffalippuja, varmasti ainakin joku perheen jäsen ne käyttäisi?
Ja siis niitä saa erikokoisia sarjalippuja, ois varmasti sullekin helpompaa kuin kasata ne korit? Mietin vaan et jos viime joulunakin annoit herkkukorit?
kannatan leffalippuja!