Onko turvallista?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolmatta odottelen, rv8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kolmatta odottelen, rv8

Vieras
Miten se olikaan, onko turvallista pitää läppäriä sylissä/polvilla raskaana ollessa?? Itse en nyt ainakaan ole uskaltanut, kuumenee ja alkaa melkein polttaa, vielä pientä, masua :(

Mutta kun olen niin tottunut istumaan sohvalla välillä läppäri sylissä, että menee vahingossa ihan luonnostaan siihen :)

Kannattaa ostaa sellainen puinen sänkytarjotin. Meillä oli sellaiset vain ja ainoastaan läppärikäytössä, kun eivät olleetkaan aamupalatarjottimiksi sopivia sänkyyn, kun niissä ei ole reunoja ollenkaan. Stokkalta ostettiin. Oli raskaana tai ei, niin huomattavasti kivempi surffata, kun läppäri ei kuumene sylissä. Ja varmaan läppärillekin parempi, kun ilmanvaihto toimii paremmin, eli ei kuumene liikaa, kuten sylissä saattaa tehdä.

laitapa joku kirja vaikka siihen alle + etkös sä kuitenkin automaattisesti pidä sitä enemmänkin jalkojen kuin masun päällä? tai mulla se masu ainakin jää siihen päälle.. ettei se läppäri periaatteessa ees oo kiinni koko masussa.

Alkuperäinen kirjoittaja mere79:
Kannattaa ostaa sellainen puinen sänkytarjotin. Meillä oli sellaiset vain ja ainoastaan läppärikäytössä, kun eivät olleetkaan aamupalatarjottimiksi sopivia sänkyyn, kun niissä ei ole reunoja ollenkaan. Stokkalta ostettiin. Oli raskaana tai ei, niin huomattavasti kivempi surffata, kun läppäri ei kuumene sylissä. Ja varmaan läppärillekin parempi, kun ilmanvaihto toimii paremmin, eli ei kuumene liikaa, kuten sylissä saattaa tehdä.

Näin just. Meillä muovinen tarjotin tällä hetkellä mutta vaihdan puiseen kunhan saan ostettua. Tämä kun kuumenee myös.

Alkuperäinen kirjoittaja mere79:

Tämä onkin hyvä idea!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
laitapa joku kirja vaikka siihen alle + etkös sä kuitenkin automaattisesti pidä sitä enemmänkin jalkojen kuin masun päällä? tai mulla se masu ainakin jää siihen päälle.. ettei se läppäri periaatteessa ees oo kiinni koko masussa.

Totta, pelottaa kuitenkin että säteilee jotenkin sinne masuunkin se "kuumuus"..

No kuumuus on yksi (mistä en nyt ole edes niin huolissani), mutta katso että nettiyhteytesi ei ole langaton - sitä samaa 3G tai WLAN-peräistä säteilyä sieltä tulee nautiskeltua pitkään, jos läppäri on jatkuvasti sylissä. Lämpösäteily kun on yhtä & sen voi aistia itsekin ja siksi varoa, mutta langattoman signaalin säteily ei varsinaisesti suuntaudu siitä mahasta toiseen suuntaan eli suosittelen sitä ethernet-piuhaa noihin hommiin & langaton yhteys kiinni tietsikasta, niin ei sitä lähde edes hakemaan.

Yhteistyössä