Onko tuplarattaat ihan välttämättömät?

... sisaruksilla, joilla on pieni ikäero. Kertokaapas kokemuksianne asiasta... tai tietystikään ei ole ihan välttämättömät, mutta mitenkä tärkeiksi olette kokeneet ne?

Itse pähkäilen, ostaisinko ollenkaan, ostaisinko jotkut halvat varmuuden vuoksi vai panostaisinko kunnolla.

Niin, ja meillä lasten ikäeroksi tulee 1v 1kk suurinpiirtein.

Tuon poikamme kanssa olen aika paljon kulkenut pelkällä liinallakin, joten periaatteissa voitaisiin pärjätä yksösrattaillakin. Me ei käydä ruokaostoksilla lasten kanssa, vaan eniten ulkoillaan tasaisessa "maastossa"(tai kauppakeskuksissa).

Kiitoksia jos jaksatte vastailla:)
 
no meillä ne on olleet välttämättömät vaikka ei niitä joka päivä käytetä..ja meillä on lapsilla ikäeroa 1v6kk..tai siis olisin tullut hulluksi jos niitä ei olis..en pääsis oikein mihinkään.
mutta ainakin mun mielestä lisäksi on hvyä olla ne "yksös"vaunutkin..
 
Meillä ne oli välttämättömät parin kuukauden ajan, ja lapsilla on tasan 2 v ikäero.
Mutta mä tein ruokaostokset lasten kanssa, käytiin paljon lenkeillä ja keskustassa, jne, eikä mun tammivauvaa voinut laittaa liinaan jäätymään tai jäämään kömpelön äidin alle kun se liukastuu ulkona :|
 
La Mama
Meillä kanssa välttämättömät, ikäeroa 1v11kk. Esikko ihan adhd-tapaus, eli ihmisten ilmoille lähtö ei onnistu ilman, että saan hänet sidottua johonkin kiinni. Joka päivä ei kyllä tuplarattaita käytetä, metsälenkit ja puistoonmenot kyllä kävelee suht ihmisiksi vauvan vaunujen vieressä. Eli meillä siis myös käytössä tuplat ja "yksöset". Liinailukauden alkua odotan myös innolla.
 
Kiitos vastauksista! Luultavasti tulee hankittua ainaskin jonkinmoiset. Me lenkkeillään ihan päivittäin kuitenkin, eikä sitä ihan joka päivä jaksa liinaillakaan. Vauva on tulossa vasta kesällä, eli aikaa tässä on. Tykkään vaan mietiskellä asioita hyvissä ajoin:) Päädyn luultavasti ostamaan käytetyt tuplat, koska käyttöä ei varmaan kuiteskaan ihan hirveästi tule olemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja La Mama:
Meillä kanssa välttämättömät, ikäeroa 1v11kk. Esikko ihan adhd-tapaus, eli ihmisten ilmoille lähtö ei onnistu ilman, että saan hänet sidottua johonkin kiinni. Joka päivä ei kyllä tuplarattaita käytetä, metsälenkit ja puistoonmenot kyllä kävelee suht ihmisiksi vauvan vaunujen vieressä. Eli meillä siis myös käytössä tuplat ja "yksöset". Liinailukauden alkua odotan myös innolla.

Peesi tähän
- sama ikäero
- sama sitomispakko ihmisten ilmoilla :)
- meillä on tuplamatkarattaat ja seisomalauta yhdistelmiin
- tuplamatkikset hyvät kauppareissuilla, kauppakeskuksissa ja kunhan kesä tulee myös asfaltilla
- näin talvella on riittänyt vielä seisomalauta ja rattikelkka leikkipuistoreissuille
 

Yhteistyössä