Ehkä sieltä tulee meiän uus vapahtaja. Näin 2000-luvun tyyliin. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä tuskin olen raskaana. tai sitten pitää mennä heti lääkäriin toteamaan ihme
nii justii, kärsä näkyy jo :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Misu:Ehkä sieltä tulee meiän uus vapahtaja. Näin 2000-luvun tyyliin. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä tuskin olen raskaana. tai sitten pitää mennä heti lääkäriin toteamaan ihme
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nii justii, kärsä näkyy jo :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Misu:Ehkä sieltä tulee meiän uus vapahtaja. Näin 2000-luvun tyyliin. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä tuskin olen raskaana. tai sitten pitää mennä heti lääkäriin toteamaan ihme
OMpa hauskaa: ha haa haa vaanAlkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nii justii, kärsä näkyy jo :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Misu:Ehkä sieltä tulee meiän uus vapahtaja. Näin 2000-luvun tyyliin. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä tuskin olen raskaana. tai sitten pitää mennä heti lääkäriin toteamaan ihme
Reps & Kops ja kovaa
Alkuperäinen kirjoittaja minä:OMpa hauskaa: ha haa haa vaanAlkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nii justii, kärsä näkyy jo :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Misu:Ehkä sieltä tulee meiän uus vapahtaja. Näin 2000-luvun tyyliin. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no mä tuskin olen raskaana. tai sitten pitää mennä heti lääkäriin toteamaan ihme
Reps & Kops ja kovaa
Niin tomaatit on hapokkaita eli närästystä voi tulla mut jos masu kestää ni antaa mennä vaa. Hampaisiin ne kuulemma myös aiheuttaa värjäymiä (niinku mansikatki).Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Multa on lääkäri kieltänyt tomaatin ylenmääräisen syönnin, kun on välillä outoja vatsakipuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mun kaveri syötti miehelleen tomaatteja kun yrittivät vauvaa, ku oli kuullut jostain, et mälli ois jotenkin vahvempaa ja lentäis paremmi... Noh, ihminenhän on taipuvain uskomaan kaikenlaisiin kummallisuuksiin. Et varohan vaa... Kohta varmaan tärähtää ja kovaa ja koet suuremmanluokan räjähdyksen. :attn: