Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
Huom!
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkoitatko niitä galleria, netlogin, jne profiileja? Sehän on niissä kaikissa omana itsenään, eikä aksuna tms?
kyllä löytyy myös aksun profiileja, mutta en viitsi niitä linkitellä. (lähinnä sen tähden, että kuvassa olija tosiaan voi olla ihan kuka tahansa)
ainakin kolmelta sivustolta löytyy.
niinkö? laitatko vinkkiä miten googlettaa.. nikkiä tms?
Huom! :attn: :attn:
 
vieras
Silloin kun Aksu tuli ekan kerran palstalle hän sanoi olevansa sinkku, ja oli muka sinkku pitkän aikaa. Kunnes kuin salama olikin seurusteleva henkilö... :whistle: Lisäksi Sariel on sanonut, ettei pojan isä ole heidän elämässä mukana..
 
HUoh!
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
mä luulen et juttu menee näin; aksu on olemassa, mutta kirjoittelee välillä "exänsä nimissä" esim se missä kertoi ikänsä sarielina, puhui itsestään, mutta oli hupsvaan taas jäänyt toinen tunnus auki. Exä tuskin on täällä koskaan ees käynyt. Nyt yrittää jotain ihme teoriaa aksun nyxän exästä, puhuu taas vaan ittensä pussiin. Kannattais oikeesti lopettaa ajoissa
Sariel oli täällä ihan omalla naamalla ja kuvalla ja nimelläkin, silloin kun se oli ehdokkaana jossain vaaleissa. Ja Sariel on musta ollut paljon kauemmin palstalla kun Aksu..
Siis häh? Mä olen mesetelly aksun kanssa ja se kerto olleensa jossain vaaleissa ehdokkaana?:O Siis ihan oikeesti Aksua ei voi olla vaan se on joku pöhkö nainen!!
 
NO HUH!
Olen mesessä keskustellut "aksun" kanssa ja pitäny todella outona ja omalaatusena tyyppinä.. tää selittääkin kaiken! Voi huh miten karmivaa!! En kuitenkaan aio mesestä "aksua" poistaa vaan ihan uteliaisuuttani haluan tietää miten tää homma päättyy..
 
s
ottaa päähän että pitää sairaan ihmisen tunkea sitten muiden kuvia tänne.
olis laittamatta kuvia sitten!!!!

siitä "aksun" profiilista kannattas varmaan poistaa se miehen kuva.... toivon todella ettei tälle miehelle koidu tästä mitään vahinkoa (siis tälle kenen kuvaa käytetty hyväksi tietämättään)
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=4251789.jpg
:D

Mutta joo siis en jaksa koko ketjua lukea. Voisko joku siis tiivistäen kertoa, mitä hemmettiä on tapahtunu? :D Luin kyllä nopeasti sen autokeskustelun, jossa Aksu sekoili.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Facebookissakin on AK tuolla aksun profiilikuvalla. Sama nimi löytyy myös eräästä netin profiilista, jossa AK:lla on sama sähköpostiosoite kuin aksulla täällä.
Suomi24.n treffeillä, on ilmon ja profiilin poistanut mutta kuva jäänyt. Sairas ressu.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Facebookissakin on AK tuolla aksun profiilikuvalla. Sama nimi löytyy myös eräästä netin profiilista, jossa AK:lla on sama sähköpostiosoite kuin aksulla täällä.
jep, näin on. kaverimäärästä voisi päätellä, että ne fb:n ainoat kaverit on just jotain mese-tuttuja.
 

Yhteistyössä