Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
hm
Jos nuo jutut lapsuudesta ovat totta, kuten varmaan ovat - ymmärrän hyvin, että aksu/sariel/? on halunnut lisätä mielenterveyspalvelujen saatavuutta. :/

Tuo toisten kuvien käyttö on kyllä arveluttavaa, jos niihin ei ole ollut lupaa, mutta muutoin en pitäisi niin pahana, vaikka keksittynä henkilönä täällä esiintyisi. Onhan noita ollut paljon muitakin samanlaisia. Sitä paitsi Aksu oli mukava, toisin kuin monien muiden sivupersoonat tällä palstalla. :)
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Facebookissakin on AK tuolla aksun profiilikuvalla. Sama nimi löytyy myös eräästä netin profiilista, jossa AK:lla on sama sähköpostiosoite kuin aksulla täällä.
Suomi24.n treffeillä, on ilmon ja profiilin poistanut mutta kuva jäänyt. Sairas ressu.
onhan se ilmoitus siellä, just katsoin.? vai ihanko pari minuuttia sitten poistanut..
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4251789.jpg
:D

Mutta joo siis en jaksa koko ketjua lukea. Voisko joku siis tiivistäen kertoa, mitä hemmettiä on tapahtunu? :D Luin kyllä nopeasti sen autokeskustelun, jossa Aksu sekoili.
-aksua ei ole olemassa
-aksua / jotain aljendoa tms. on esittänyt nainen (luultavasti)
-tämä nainen on sariel/sarkke jne. nikeillä täällä
-sariel vaihtoi profiiliinsa puoluetoverinsa kuvan
-"aksu81" vanha kuva löytyy tämän aljendon tms. profiilista
-"aksu81" profiilissa toinen kuva
-yksi nainen ilmeisesti esittänyt näitä kaikkia eli sariel = sari, mokasi ja kaikki paljastui googlella yms.
-ei tiedetä kenen kuvia nämä "aksun" kuvat on

jotenkin noin
 
aaa
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Jos nuo jutut lapsuudesta ovat totta, kuten varmaan ovat - ymmärrän hyvin, että aksu/sariel/? on halunnut lisätä mielenterveyspalvelujen saatavuutta. :/

Tuo toisten kuvien käyttö on kyllä arveluttavaa, jos niihin ei ole ollut lupaa, mutta muutoin en pitäisi niin pahana, vaikka keksittynä henkilönä täällä esiintyisi. Onhan noita ollut paljon muitakin samanlaisia. Sitä paitsi Aksu oli mukava, toisin kuin monien muiden sivupersoonat tällä palstalla. :)
Ei voi luottaa enää että mikään olisi totta.
Huomionhakuinen pers. tms.
 
vieras
Eniron haun mukaan Sari K asuu Kihniössä. Koulukaverit.comissa Susanne K kertoo:

"Minulla on 2 lasta 11v. poika ja 7kk poika.Olen naimisissa. Asumme Kihniössä ihanassa omakotitalossa luonnon keskellä. Toimin vammaistenhoitajana."

Tuo Koulukaverit.com-profiili on viimeksi päivitetty 03/04.
 
:jef
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eniron haun mukaan Sari K asuu Kihniössä. Koulukaverit.comissa Susanne K kertoo:

"Minulla on 2 lasta 11v. poika ja 7kk poika.Olen naimisissa. Asumme Kihniössä ihanassa omakotitalossa luonnon keskellä. Toimin vammaistenhoitajana."

Tuo Koulukaverit.com-profiili on viimeksi päivitetty 03/04.
No olisko sitten Sari K Susannen eksä tai nyksä, jos molemmat on ainakin ennen asuneet Kihniössä ja nykyisin Vantaalla.

Facebookissa Susannella on kyllä ihan jonkun muun kuva "kultananaan".

Ja Aksun nimellä taas löytyy henkilö pohjois-suomesta :xmas:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eniron haun mukaan Sari K asuu Kihniössä. Koulukaverit.comissa Susanne K kertoo:

"Minulla on 2 lasta 11v. poika ja 7kk poika.Olen naimisissa. Asumme Kihniössä ihanassa omakotitalossa luonnon keskellä. Toimin vammaistenhoitajana."

Tuo Koulukaverit.com-profiili on viimeksi päivitetty 03/04.
onko siellä kuvat vai mistä tiedät, että ovat samoja henkilöitä?
 
vieras
Toisella on ainakin harvinainen sukunimi 21 naista Suomessa tuolla sukunimellä. Joten todennäköisyys että joukossa olisi useampi Susanne on aika pieni. Ja ikäkin on sama kuin SK:lla
 

Yhteistyössä