Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
joo
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
se oli kyllä melkonen ketju se eilinen..varsinkin kun nimimerkki aksu kirjoittaa: aksu teki sitä ja tätä (kaiketi unohti vaihtaa sariel nikin :whistle: ) :LOL: :LOL:
Jos tollaseen lähtee ni luulis, et osaa pitää huolta millä nikillä milloinkin kirjoittaa. Olikohan se kännissä...?
mä ajattelin kanssa eilen, että varmaan oli kännissä, sen verran sekoja ne jutut muutenkin.

mutta tosiaan ihmetyttää, että kenen kuvia ne on ollu, ja mikä saa ihmisen luomaan noin suunnitelmallisesti toisen persoonan..?
kato tota yhtä ketjua niin huomaat että persoonia on enemmänkin kuin 2..
siis mitä ketjua? tarkoitin nyt lähinnä sitä, että noita aksun profiileja kyllä löytyy muiltakin foorumeilta, ja kaikki ovat hyvinkin yksityiskohtaisia.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
se oli kyllä melkonen ketju se eilinen..varsinkin kun nimimerkki aksu kirjoittaa: aksu teki sitä ja tätä (kaiketi unohti vaihtaa sariel nikin :whistle: ) :LOL: :LOL:
Jos tollaseen lähtee ni luulis, et osaa pitää huolta millä nikillä milloinkin kirjoittaa. Olikohan se kännissä...?
mä ajattelin kanssa eilen, että varmaan oli kännissä, sen verran sekoja ne jutut muutenkin.

mutta tosiaan ihmetyttää, että kenen kuvia ne on ollu, ja mikä saa ihmisen luomaan noin suunnitelmallisesti toisen persoonan..?
kato tota yhtä ketjua niin huomaat että persoonia on enemmänkin kuin 2..
siis mitä ketjua? tarkoitin nyt lähinnä sitä, että noita aksun profiileja kyllä löytyy muiltakin foorumeilta, ja kaikki ovat hyvinkin yksityiskohtaisia.
tää

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1419089
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
jos sillä on mozilla käytössä? sillä ei ihan noin vaan onnistu se että pitää kahta selainta auki eri nikeillä
Sitten pitää olla aika tonttu jos ei osaa tehdä niin.
Mä kokeilin avata kaksplussan firefoxilla kahteen eri ikkunaan, mutta se pitää mut kirjautuneena, jos en välissä kirjaa itseäni ulos. Myönnän olevani aika tonttu, mutta jos kirjaan itseni ikkunassa 2 ulos, niin hetken päästä olen myös ikkunassa 1 ulkona, ja pitää sisäänkirjautua uudelleen. Enkä keksi miten tuon voisi kiertää.

Mä olen tosin laittanut selaimen asetuksiin että tämä muistaa salasanat, koska palstailen omalla koneella, enkä jaksa aina kirjottaa uudestaan nimimerkkiä ja salasanoja.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
jos sillä on mozilla käytössä? sillä ei ihan noin vaan onnistu se että pitää kahta selainta auki eri nikeillä
Sitten pitää olla aika tonttu jos ei osaa tehdä niin.
Mä kokeilin avata kaksplussan firefoxilla kahteen eri ikkunaan, mutta se pitää mut kirjautuneena, jos en välissä kirjaa itseäni ulos. Myönnän olevani aika tonttu, mutta jos kirjaan itseni ikkunassa 2 ulos, niin hetken päästä olen myös ikkunassa 1 ulkona, ja pitää sisäänkirjautua uudelleen. Enkä keksi miten tuon voisi kiertää.

Mä olen tosin laittanut selaimen asetuksiin että tämä muistaa salasanat, koska palstailen omalla koneella, enkä jaksa aina kirjottaa uudestaan nimimerkkiä ja salasanoja.
Niin kokeilit PELKÄLLÄ firefoxilla?
Se pitää varmaan tehdä kahdella ERI selaimella!?
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja d:
tuota tuli vaan mieleen, että tämä joka näiden kaikkien nikkien takana on... niin onko hän oikeasti tuo joka ollut ehdokkaana, vaiko vain esiintyy hänenä ? :/
On varmaan sama, koska googlella löyty ainakin samoja kuvia kuin täältä kaksplussasta.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
tää

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1419089
no epäilemättä on täällä joo monella nikillä, mutta musta on aika pelottavaa, että on luonut noita yksityiskohtaisempia profiileita muille sivustoille.. kyllä täytyy olla ihmisellä jo oikeasti silloin asiat huonosti.
 
s
Björn, minä ymmärsin alusta asti että kahdella eri selaimella.
Koska ei tietenkään se samalla toimi, että avaat välilehden.

Näin minä ymmärsin, en tiedä mitä muut tarkoittivat.
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
tuota tuli vaan mieleen, että tämä joka näiden kaikkien nikkien takana on... niin onko hän oikeasti tuo joka ollut ehdokkaana, vaiko vain esiintyy hänenä ? :/
On varmaan sama, koska googlella löyty ainakin samoja kuvia kuin täältä kaksplussasta.
Nii, mut tuli vaan mieleen että jos onki ns. identiteettiryöstäjä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja d:
tuota tuli vaan mieleen, että tämä joka näiden kaikkien nikkien takana on... niin onko hän oikeasti tuo joka ollut ehdokkaana, vaiko vain esiintyy hänenä ? :/
Näinpä.
Jotenkin tuntuu että ois liian kipeetä, jos vaan esiintyis hänenä. Eiköhän oo loppupeleissä just tuo nainen joksi paljastuikin. Yksityiskohdat täsmää..
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
tää

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1419089
no epäilemättä on täällä joo monella nikillä, mutta musta on aika pelottavaa, että on luonut noita yksityiskohtaisempia profiileita muille sivustoille.. kyllä täytyy olla ihmisellä jo oikeasti silloin asiat huonosti.
minne? laita linkkiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
tää

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1419089
no epäilemättä on täällä joo monella nikillä, mutta musta on aika pelottavaa, että on luonut noita yksityiskohtaisempia profiileita muille sivustoille.. kyllä täytyy olla ihmisellä jo oikeasti silloin asiat huonosti.
Tarkoitatko niitä galleria, netlogin, jne profiileja? Sehän on niissä kaikissa omana itsenään, eikä aksuna tms?
 
No joku heitti siitä juttua kun aksu soitti apua jollekin? Se kelle sitä apua soitettiin, niin "aksu" kertoi täällä, että hänen naisystävänsä puhui sen avuntarvitsijan kanssa puhelimessa...

VOI LUOJA mikä juttu! :LOL:
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
No joku heitti siitä juttua kun aksu soitti apua jollekin? Se kelle sitä apua soitettiin, niin "aksu" kertoi täällä, että hänen naisystävänsä puhui sen avuntarvitsijan kanssa puhelimessa...

VOI LUOJA mikä juttu! :LOL:
Näinpä. Paitsi että tää ei enää naurata. Ainakaan mua. Ainoastaan karmii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Björn, minä ymmärsin alusta asti että kahdella eri selaimella.
Koska ei tietenkään se samalla toimi, että avaat välilehden.

Näin minä ymmärsin, en tiedä mitä muut tarkoittivat.
En mä tarkota välilehteä, vaan kokonaan uutta sivua. Kokeilin sähköpostilla saman, jos avaan uuden sivun niin joudun kirjautumaan uudelleen.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkoitatko niitä galleria, netlogin, jne profiileja? Sehän on niissä kaikissa omana itsenään, eikä aksuna tms?
kyllä löytyy myös aksun profiileja, mutta en viitsi niitä linkitellä. (lähinnä sen tähden, että kuvassa olija tosiaan voi olla ihan kuka tahansa)
ainakin kolmelta sivustolta löytyy.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Björn, minä ymmärsin alusta asti että kahdella eri selaimella.
Koska ei tietenkään se samalla toimi, että avaat välilehden.

Näin minä ymmärsin, en tiedä mitä muut tarkoittivat.
En mä tarkota välilehteä, vaan kokonaan uutta sivua. Kokeilin sähköpostilla saman, jos avaan uuden sivun niin joudun kirjautumaan uudelleen.
No niiiiiiin... uusi sivu, pelkkä välilehti... Ihan sama :)
Minä tarkoitan kahta ERI selainta.

En tiedä mitä muut tarkoittavat.
Ei ainakaan mulla toimi pelkällä firefoxilla, vaan täytyy avata joku muu rinnalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Björn, minä ymmärsin alusta asti että kahdella eri selaimella.
Koska ei tietenkään se samalla toimi, että avaat välilehden.

Näin minä ymmärsin, en tiedä mitä muut tarkoittivat.
Ok, no sitten mä ymmärsin väärin, koska joillain sivuilla tolleen pystyy kikkailemaan että avaa uuden sivun (ei välilehteä ) samalla selaimella.
 
s
Toivon, että tämä mies jonka kuvaa on esitelty "aksuna" tekee rikosilmoituksen asiasta, toivon että löytää nämä jutut, jos suomalainen.

Kiva maine... joku tunnistaa ja luulee joksikin aksuksi, vaikkei edes ole.

Oksettavaa. Puistattaa.

Tulee mieleen, enpä taida IKINÄ enää laittaa kuviani mihinkään!
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkoitatko niitä galleria, netlogin, jne profiileja? Sehän on niissä kaikissa omana itsenään, eikä aksuna tms?
kyllä löytyy myös aksun profiileja, mutta en viitsi niitä linkitellä. (lähinnä sen tähden, että kuvassa olija tosiaan voi olla ihan kuka tahansa)
ainakin kolmelta sivustolta löytyy.
niinkö? laitatko vinkkiä miten googlettaa.. nikkiä tms?
 

Yhteistyössä