Onko tolla Aksulla ihan kaikki murot kulhossa?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
haha
eli aksu ois jo vuoden kirjotellut aina välillä exänsä nicillä, hehheh tuskimpa...............
luitko noita linkkejä ollenkaan, ei oo kyse pelkästään lähipäivien sekoilusta
 
vieras
Molemmat aksu ja sariel ainakin kirjautuivat kirjoitusten välillä pois.

Esim:

Viimeksi kirjautunut
23.05.2009 klo 23.53

kirjoitellut aksu

23.05.2009 23:08
23.05.2009 23:31
23.05.2009 23:57
23.05.2009 23:59
 
juttu ratkaistu
No nythän mä vasta tajusin. Ei ole tainnut kukaan nähdä tuota Aksua livenä koskaan?
NinaTT:n piti, mutta kun treffit oli ajankohtaiset, yhtäkkiä Aksu seurustelikin jo eikä voinut koskaan siis saapua treffeille. Miten sopivasti!!
Ja jos Sariel on kerran lesbo/bi, niin sehän sattui sopivasti että keksi itselleen alteregon "exästään" -saa olla naisten huomion kohteena. Ja kas kummaa että vikitteli just NinaTT:tä, joka on ilmoittanut olevansa bi.

Case closed. Sariel on kehitellyt "Aksun" joka ei sitten oikeasti ole edes olemassa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juttu ratkaistu:
No nythän mä vasta tajusin. Ei ole tainnut kukaan nähdä tuota Aksua livenä koskaan?
NinaTT:n piti, mutta kun treffit oli ajankohtaiset, yhtäkkiä Aksu seurustelikin jo eikä voinut koskaan siis saapua treffeille. Miten sopivasti!!
Ja jos Sariel on kerran lesbo/bi, niin sehän sattui sopivasti että keksi itselleen alteregon "exästään" -saa olla naisten huomion kohteena. Ja kas kummaa että vikitteli just NinaTT:tä, joka on ilmoittanut olevansa bi.

Case closed. Sariel on kehitellyt "Aksun" joka ei sitten oikeasti ole edes olemassa.
Kiitos Sherlock!
 
juttu ratkaistu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juttu ratkaistu:
No nythän mä vasta tajusin. Ei ole tainnut kukaan nähdä tuota Aksua livenä koskaan?
NinaTT:n piti, mutta kun treffit oli ajankohtaiset, yhtäkkiä Aksu seurustelikin jo eikä voinut koskaan siis saapua treffeille. Miten sopivasti!!
Ja jos Sariel on kerran lesbo/bi, niin sehän sattui sopivasti että keksi itselleen alteregon "exästään" -saa olla naisten huomion kohteena. Ja kas kummaa että vikitteli just NinaTT:tä, joka on ilmoittanut olevansa bi.

Case closed. Sariel on kehitellyt "Aksun" joka ei sitten oikeasti ole edes olemassa.
Kiitos Sherlock!
In your service. Anytime.
 
tea
Alkuperäinen kirjoittaja juttu ratkaistu:
No nythän mä vasta tajusin. Ei ole tainnut kukaan nähdä tuota Aksua livenä koskaan?
NinaTT:n piti, mutta kun treffit oli ajankohtaiset, yhtäkkiä Aksu seurustelikin jo eikä voinut koskaan siis saapua treffeille. Miten sopivasti!!
Ja jos Sariel on kerran lesbo/bi, niin sehän sattui sopivasti että keksi itselleen alteregon "exästään" -saa olla naisten huomion kohteena. Ja kas kummaa että vikitteli just NinaTT:tä, joka on ilmoittanut olevansa bi.

Case closed. Sariel on kehitellyt "Aksun" joka ei sitten oikeasti ole edes olemassa.
Näin mäkin epäilen. Mutta miettikää miten pelottavaa jos Aksun kuvassa oleva "Aksu" onkin oikeasti olemassa oleva exä, joka ei edes tiedä koko kaksplussasta! :eek: Ja sitten joku hullu akka vielä käyttää sen kuvaa netissä... Huh huh.
 
vieras
Eihän tästä kauaa ole kun aksu oli Juha ja nyt Sariel, taitaa olla ihan keksitty nikki toi aksu tai sit muuten vaan jakautunut persoona! Hui, mä kyllä pysyisisin tuollaisesta sekopäästä kaukana!!
 
Vakituinen palstailija
joka meni aksun halpaan helposti. Taidan olla liian sinisilmäinen ihminen. Kyllä harmittaa. Olen ennenkin ollut elämässäni ongelmissa sen vuoksi että uskon ihmisistä vain pelkkää hyvää. Tästä eteenpäin koetan olla luottamatta ihan jokaikiseen ihmiseen, kaikki eivät ole hyviä. Kun se nyt vaan menisi minullekin jakeluun.
*ärsyyntynyt itseensä*
 
ei pahalla
Alkuperäinen kirjoittaja Vakituinen palstailija:
joka meni aksun halpaan helposti. Taidan olla liian sinisilmäinen ihminen. Kyllä harmittaa. Olen ennenkin ollut elämässäni ongelmissa sen vuoksi että uskon ihmisistä vain pelkkää hyvää. Tästä eteenpäin koetan olla luottamatta ihan jokaikiseen ihmiseen, kaikki eivät ole hyviä. Kun se nyt vaan menisi minullekin jakeluun.
*ärsyyntynyt itseensä*
Saat anteeksi.
Mua ärsyttää suunnattomasti tällä(kin) palstalla juuri sinunkaltaiset sinisilmäiset ihmiset, jotka eivät näe mitään vaikka kuinka rautalangasta väännettäisi. Aksustakin huomasi viimeistään silloin "Juha-ketjussa" missä mennään, mutta silti siellä oli niitä maatuskoja, jotka pitivät vain aksureppanan puolia ja solvasivat niitä, jotka näkivät totuuden.. Eikä Aksu ole ainoa, tällä palstalla on muitakin "miesnikkejä", joissa sama homma näkyy.

Mutta hyvä että opit jotain, liika sinisilmäisyys netissä ei ole hyväksi :hug:
 
Vakituinen palstailija
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Vakituinen palstailija:
joka meni aksun halpaan helposti. Taidan olla liian sinisilmäinen ihminen. Kyllä harmittaa. Olen ennenkin ollut elämässäni ongelmissa sen vuoksi että uskon ihmisistä vain pelkkää hyvää. Tästä eteenpäin koetan olla luottamatta ihan jokaikiseen ihmiseen, kaikki eivät ole hyviä. Kun se nyt vaan menisi minullekin jakeluun.
*ärsyyntynyt itseensä*
Saat anteeksi.
Mua ärsyttää suunnattomasti tällä(kin) palstalla juuri sinunkaltaiset sinisilmäiset ihmiset, jotka eivät näe mitään vaikka kuinka rautalangasta väännettäisi. Aksustakin huomasi viimeistään silloin "Juha-ketjussa" missä mennään, mutta silti siellä oli niitä maatuskoja, jotka pitivät vain aksureppanan puolia ja solvasivat niitä, jotka näkivät totuuden.. Eikä Aksu ole ainoa, tällä palstalla on muitakin "miesnikkejä", joissa sama homma näkyy.

Mutta hyvä että opit jotain, liika sinisilmäisyys netissä ei ole hyväksi :hug:

Oikeasti se olin minä joka sen Juha ketjun ensimmäisenä huomasi. Ja profiilista kirjautumisajat tarkisti kun tuli niin outo tunne koko tyypistä. Mesessä olin hänen kanssaan keskustellut ja mielipiteitä vaihtanut ja kun hänen käytös siellä muuttui ihan oudoksi ja naurettavaksi niin poistin koko nimen mesestä ja seurasin hänen käyttäytymistään palstalla.
Mutta joo, silti harmittaa vietävästi miksen voi koskaan oppia että ihmisissä on niitäkin joihin ei pitäisi edes tutustua. Sitä vaan tahtoo uskoa kaikista hyvää vaikka on itsekin joutunut elämänsä aikana paljon pahaa kokemaan.
 
eeeh
Juu ei kulje hissi ihan ylös asti, jos täytyy keksiä itselleen palstalle miesnikki!?!?!? En ihan kyl muutenkaan ymmärrä miehiä, jotka tällä juorukerhopalstalla viihtyy.
 
Huvittavaa
Alkuperäinen kirjoittaja pohdi yksinäs:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvittavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pohdi yksinäs:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvittavaa:
Hehehehhe, kyllä on plussan akoilla nyt pohtimista! :D :D :D
ei tässä enää mitään pohtimista ole, asia on selvennyt. jollain vissiin kovin pitkät piuhat..?
Hehheh... ottaako pattiin? :D
ööö.. mikä?
Mieti sitä. ;)

 
pohdi yksinäs
Alkuperäinen kirjoittaja Huvittavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pohdi yksinäs:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvittavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pohdi yksinäs:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvittavaa:
Hehehehhe, kyllä on plussan akoilla nyt pohtimista! :D :D :D
ei tässä enää mitään pohtimista ole, asia on selvennyt. jollain vissiin kovin pitkät piuhat..?
Hehheh... ottaako pattiin? :D
ööö.. mikä?
Mieti sitä. ;)
enpä taida jaksaa. evvk.
 

Yhteistyössä