Onko teitä ikinä ajanu kukaan ihminen niin loppuun, että toivotte sen kuolemaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli muinoin sellainen tilanne.
Ikinä en ajatellut, että tekisin itselleni jtn, mutta toivoin, että en olisi ikinä tavannutkaan toista osapuolta/häntä ei olisi. En siis varsinaisesti toivonut hänen kuolemaansa.

Hain ja sain apua. Henkilö ei ole piinannut minua sitten vuoden 2000.

Olen kyllä toivonut, että toiselle tapahtuisi jotakin. En vaan henkisesti enää jaksanut tilannetta. Varsinaisesti kuolemaa en toiselle toivo, mutta jollain keinolla laitan hänet kärsimään jossakin vaiheessa. Vain kostoajatusten voimalla jaksan. Surullista mutta totta. En ikinä voinut kuvitella tuntevani tällaista puhdasta vihaa ketään kohtaan.

Tunnustan. Tosin varsinaisesti tämä ihminen ei ajanut minua loppuun vaan tilanne kokonaisuudessaan. Siis tämä klassinen toinen nainen... Mutta olen kyllä ajatellut, että jos sille ihmiselle jotain sattuisi käymään, niin ehkä se olisi edes pieni lohtu. Voisin vaikka itse vähän auttaa...

Exä oli narsisti, ja oli hetkiä jolloin olisin jopa itse ollut valmis kuolemaan päästäkseni pois tilanteesta. Mutta useammin toivoin hänen kuolemaansa, ja edelleenkään se ei haittaisi, vaikkei juuri tekemisissä ollakaan. Pilaa kuitenkin muiden elämää koko ajan.

Yhteistyössä