T
Tavallinen äiti-työtön
Vieras
Me asumme ok-talossa, meillä on kaksi autoa ja mies käy töissä. Meillä on 4 lasta emmekä ole lestadiolaisia. Itse olen työtön ja luottotiedot ovat menneet aikoinaan nuorena hölmöillessä.Ja olen ihan vaan ammattikoulun käynyt kaupan kassa. Silti minä pystyn ostamaan Me&I vaatteita ja ostankin, (Visa Electronilla pystyy tilaamaan ihan samalla tavalla kuin sillä Visallakin)
Me&I vaatteet ovat kestäviä,päivittäisessä käytössä ja lisäksi ne ovat monikäyttöisia, niin arkeen kuin juhlaan.Meidän lapset ovat aina olleet hoikkaa tekoa ja siksi nämä vaatteet ovat ihania kun niissä on otettu huomioon eri malliset lapset. Ennemmin ostan hieman kalliimpaa ja kestävämpää kuin halpaa ja heikkoa marketeista. Ne eivät kutistu pesussa ja kestävät kuivausrummun käytön. Ja meillä todellakin käytetään myös henkkamaukan ja lindexin yms vaatteita ihan siinä missä miikkareitakin. Meillä minä ostan omilla rahoillani lasten kaikki vaatteet ja tarvikkeet, mies maksaa asumisen ja ruuat. En koe olevani mitenkään muiden yläpuolella. P.s. myös itselläni on muutamia vaatteita Miikkarilta ja ne ovat aivan ihania päällä