H
"hmmm"
Vieras
öööö ja hop: miltä alalta ne tutkinnot on? kauppatieteet ja kasvatustieteet on mulle sama kuin amk.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pidän noita kotikutsutuotteita samanveroisina kuin ostostv:n huijaustuotteita. Kallis hinta, laatu ja tarpeellisuus vähän niin ja näin. Ei kai kukaan oikeasti tilaa ostostv:n mullistavia ja fantastisia keittiö-, siivous- ja kuntoilulaitteita?
Pidän kotikutsuihmisiä siis vähän yksinkertaisina, helposti höynäytettävinä, mielipiteissään ehdottomina silloinkin kun ovat vähän väärässä. Siihen sitten liittyy täysi piittaamattomuus oikeista asioista - periaatteessa vastustetaan rikollisuutta, mutta se Teneritvalta ostettu feikki-Mulberry on kuitenkin tosi upee eikä mitenkään liity asiaan. Ajatellaan elämää siitä omasta pikku kuplasta käsin, eikä nähdä isompaa mittakaavaa.
Miikkarimammoilla kai on kuitenkin jotain aivotoimintaa ja elämänsisällön kaipuuta, kun sellaisella intohimolla keskitytään yhteen asiaan. Kanava vaan voisi olla toinen.
Ja jokaisella miikkarimammalla on muumimukikokoelma.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukamitähäh?;27277463:MIKÄ ON MIIKKARI?
Moni kysyy, mutta ylimielinen sakki ei osaa vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja eilöydymeiltä;27279482:Mun hyvin rajallisen kokemuksen mukaan miikkarimamma on kotiäiti. Muita harrastuksia ei ole kun lastenvaatteet. Koulutus on max. AMK-tutkinto. Illat istutaan koneella ja metsästetään nettikirppiksiltä uusinta sitä ja sitä siinä ja siinä koossa koska ei ole varaa uutena ostaa. Kutsutkin järjestetään koska saa itse sitten alennusta nääs. Nettipalstoilla kysellään mistä löytyy tähän ja tähän vaatteeseen sävy sävyyn olevat sukkikset/hanskat/pipot/kumpparit. Ihan järjestäen kun nämä mammat on palannut töihin on kutsujen pitänyt loppunut, uusien harrastuksien myötä myös lasten vaatteet alkaneet olla ihan perus h&m, lindex jne ja kun niitä kadoksissa olleita sosiaalisia suhteita on pysynyt taas työelämän myötä luomaan, on ne lapsetkin taas kulkenut vähän missä vaatteissa sattuuHuomaa siis ihan selvästi milloin mammalla on ns. liikaa aikaa ja liian vähän muuta sisältöä elämäänsä. Ihmettelen myös niitä kommentteja kun mammat puolustelee näitä vaatteita että "onhan se mukavampaa katsella lasta kauniissa vaatteissa" ihan niin kuin oma lapsi olisi muuten niin ruma et vaatteilla täytyy parannella näkymää ettei silmiin niin kovin satu.
Tässä keskustelussa vasta äly loistaa. Toisia ihmisiä, ja heidän lapsia, haukutaan vaatteiden takia. Ilkeiden kommenttien lisäksi mukana on sentään muutana hauskakin juttu, esim. nuo "miikkariperheitä" pongaavat. Hyvin te tiedättä joka ikisen miikkarikuosin vaikka ette itse käy kutsuilla tai osta niitä vaatteita...![]()