onko teistä nuo kiertokirjeet oikeaa yhteydenpitoa

Itse kun kirjoittelen aika paljon sähköpostia, mutta en toki joka päivä enkä edes joka viikko, mutta sitten kun kirjoitan saatan kirjoittaa pitkän pitkän meilin....
sitten on joku ystävä joka lähettää joka toinen päivä noita kaikenmaailman kiertokirjeita, tyyliin "olet hyvä ystävä jos lähetät mahdollisimman monelle ja minulle takaisin". En jaksa lähetellä niitä edes sille lähettäjälle takaisin.
en edes kamalasti tykkää noista, joskus menee lukematta roskiin, jos ei miltään tosi hyvältä näytä.
aikanaan joku ns ystävä sitten valitti että en kirjoita hänelle riittävän usein ja hän itse "kirjoitti" lähettämällä noita kiertokirjeitä eikä juuri mistään muusta. vastasin, että en koe minkään kopion edelleen lähettämistä oikeana ja aitona yhteydenpitona vaan mieluummin harvemmin ja hartaammin ja oikeasti jotakin itsestään antaen ja toisen meilit lukien ja niihin kantaaottaen.
mitä mieltä te kukin itse oletteko? lähetättekö noita kiertokirjeitä? luetteko te itse niitä innoissanne?

Ne on raivostuttavia! Laitan ne kaikki suoraan roskikseen. Mulla on kans kaveri joka niitä lähettelee jatkuvasti vaikka oon sanonut että en jaksa niitä katella :kieh:
Enkä todellakaan lähetä niitä yhtään kellekään eteenpäin.

vieras
jouduin poistamaan yhden ystäväni kokonaan sähköposti listaltani noiden jatkuvien kiertokirjeiden takia, siis hänen postinsa menevät automaattisesti roskakoriin, niin etten edes näe niitä.. oli aika tuskastuttavaa kun niitä tuli ja paljon!!
Inhoan yli kaiken kiertokirjeitä, ja na heivaan heti pois, en lähettele eteenpäin!

Roskiin menee täälläkin ja meni aikaa että sain muutaman ymmärtämään, ettei mun duunipostiin laitella kaikkee shittiä matkaan, vaan sinne laitetaan asiaa isolla A.lla. Ainoo posti josta lupaan että mut saa kiinni päivittäin.

Itse lähes poikkeusetta katkaisen ketjukirjeet ja - tekstarit, ellei niissä ole jotain poikkeusellisen hauskaa tai oivaltavaa sanottavaa.

Enkä miellä niitten saamista kovin henkilökohtaiseksi yhteydenotoksi, joskus
olen saanut jonkun mieltä lämmittävän ystävyysplaaplaan, jonka mielen lämmiitävyys on syntynyt sanoista, jotka on sen ketjun perään lisätty, vain minua ajatellen.
=)

Yleensä en koskaan lähetä niitä eteenpäin.

Eikä ne todellakaan oo mitään yhteydenpitoa, mun mielestä. Ja bullshittiä semmoset "jos lähetät tämän kymmenelle, niin elämäsi laatu paranee" tai "20:lle niin toiveesi toteutuu" ja mitä kaikkea niitä nyt onkaan. YÄK.

Yhteistyössä