onko teistä nuo kiertokirjeet oikeaa yhteydenpitoa

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Joskus ne on ihan kivoja, mutt aika usein deletoin ne katsomatta.
Tiesitkös, että jos et edes avaa viestiä, vastapuolelle saattaa lähteä viesti, että "Vastaanottaja on poistanut lähettämäsi viestin avaamattomana" tms. Mun mielestä aika noloa, jos ei edes avaa toisen lähettämää postia... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Tiesitkös, että jos et edes avaa viestiä, vastapuolelle saattaa lähteä viesti, että "Vastaanottaja on poistanut lähettämäsi viestin avaamattomana" tms. Mun mielestä aika noloa, jos ei edes avaa toisen lähettämää postia... :whistle:
enpäs ole tuollaisista viesteistä koskaan kuullut.
Mutta toisaalta se voisi olla hyvä viesti jollekin jotta lopettaisi meiliterrorin... =)

Eivät todellakaan ole oikeata yhteydenpitoa. Se on, jos laittaa vaikka ulkomailta usealle saman kuulumisten kertomisviestin, kertoo usealle ystävälle tai sukulaiselle kerralla. =) Kiertokirjeille ole oikein allerginen, vaikka eipä niistä muuta haittaa ole, kuin postilaatikon kuormitus.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
enpäs ole tuollaisista viesteistä koskaan kuullut.
Mutta toisaalta se voisi olla hyvä viesti jollekin jotta lopettaisi meiliterrorin... =)
Etenkin jos on jo toistuvasti pyytänyt ystävällisesti vastapuolta poistamaan osoitteensa kiertokirjepostituslistaltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:

Näin mäkin.

Jännää, et tällä palstalla näinkin monet tekee samoin. Mä luulin, et mä oon ainut luuseri, joka ei niistä ole innostunut.
Näin teen mäkin. Mulle yks kaveri sanoi kyllä, että olen ihan outo, ku kiertokirjeet on kaiken A ja O. :ashamed: ja mä en niist välitä, enkä hänelle lähetä.

Mä sekä saan että lähetän niitä valikoiden. Siis en lähetä automaattisesti kaikkia kirjeitä kaikille, vaan vaan nille kenen huumoriin ne sopii, pyrin siis tekemään niistä henkilökohtaisia ja olen huomannu saavani niitä samalla metodilla.
Usein viellä jos ketjukirje on joku liitetiedosto, laitetaan viestikentään joku oma isider juttu. Eli minusta ne on oikeaa yhteyden pitoa. Kaveri on ajatellu muo ja ainakin mä ajattelen oikeasti henkilöä, jolle niitä eteenpäin pistän =)

Yhteistyössä