juuh
Kannattaa ottaa sukelluslasit mukaan. Sukellessa on veden alla hyvä katsella. Terveisin nimimerkki kokoemusta onAltaaseen voi mennä myös silmälasit päässä. Nimimerkillä kokemusta on. :xmas:
Kannattaa ottaa sukelluslasit mukaan. Sukellessa on veden alla hyvä katsella. Terveisin nimimerkki kokoemusta onAltaaseen voi mennä myös silmälasit päässä. Nimimerkillä kokemusta on. :xmas:
No sitten mun pitää kyllä sukeltaa todella lähelle koska kaukaa ei näe tarpeeksi hyvin. :snotty:Kannattaa ottaa sukelluslasit mukaan. Sukellessa on veden alla hyvä katsella. Terveisin nimimerkki kokoemusta on
:ONo sitten mun pitää kyllä sukeltaa todella lähelle koska kaukaa ei näe tarpeeksi hyvin. :snotty:
Aivan...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23508624:Sinäkin siis katselet muitten miesten 'ääriviivoja'?
Niin sulla ei ole noin iso ongelma kuin ap:lla. :xmas:Onneks mulla ei ole moiset murheet kuin ketjun aloittajalla!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23508652::O
Nenäkopelolla?
No höh, ihan asiallista keskustelua. :xmas:Voe elämä, mikä ketju
Juu, piti sanomani, että kovin on helppo elämä mulla kun ei näin vakava dilemma paina mieltäin.Niin sulla ei ole noin iso ongelma kuin ap:lla. :xmas:
No sitähän minäkin. Kyllähän ne lapset voi hiukan pettyä, mut kyllähän toi on niin vakava juttu, et parempi pelata varman päälle...ja ehkä mä tästä lähtien käyn kylpylöissä/uimahalleissa pelkästään lasten kanssa. Mies voi uida kesällä tossa kotirannassa, vai onkohan sekään turvallista?On ja noinhan toimii vastuullinen vaimo. Ties mille mies siellä altistuisi.
Korostan! Ongelma on iso!Niin sulla ei ole noin iso ongelma kuin ap:lla. :xmas:
Nii jattele jos joku lapsi hukkuu sen takia, et AP:n mies on uimahallissa mukana. Edesvastuutonta touhua!!ihan pakko nyt kysyä.. miten iso sun miehelläs sit on jos se kerran vie naisasiakkaiden kaiken huomion?
toivottavasti naiset pystyvät silti huolehtimaan lapsistaan vaikka miehes on paikalla