Onko teistä inhottavaa mennä uimahalliin miehenne kanssa...

• Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
"kiki"
[QUOTE="alkup.";23508597]Kyllähän ne ääriviivat erottaa, ihan oikeesti. Jos on isompi vehje, niin kyllä sen näkee miten päin se siellä lepäilee. Katoppa vaikka seuraavan kerran ku meet uimahalliin. Huomaa heti kellä iso, kellä ei. Ja mitenkään kireet housut sillä ei oo, ja bokserimalliset, ei sellaset äklöt speedot.[/QUOTE]

Voi apua, mun mies on menossa viikonloppuna lasten kanssa kylpylään..täytyykin varottaa et siellä saattaa mammat kyttäillä sun etumusta, et parempi vaan pysyä visusti vaikka poreammeessa, ja siinäkin täytyy varoa ettei joku innokas tule käsikopelolla koittamaan

Mulla meni kyllä nyt viikonloppu piloille..onko mulla oikeus kieltää miestä lähtemästä?

[QUOTE="kiki";23508688]Voi apua, mun mies on menossa viikonloppuna lasten kanssa kylpylään..täytyykin varottaa et siellä saattaa mammat kyttäillä sun etumusta, et parempi vaan pysyä visusti vaikka poreammeessa, ja siinäkin täytyy varoa ettei joku innokas tule käsikopelolla koittamaan

Mulla meni kyllä nyt viikonloppu piloille..onko mulla oikeus kieltää miestä lähtemästä?[/QUOTE]

On ja noinhan toimii vastuullinen vaimo. Ties mille mies siellä altistuisi.

"alkup."
Tottakait katselen oman miehen "ääriviivoja". Mikäs siinä muuta kun haaveilee tulevasta illasta. Ihan normaalia. Tää juttu ei nyt siis etene täällä olleskaan. Kenelläkään teidän miehellä ei siis oo ilm. isoa, te ette myönnä että teitä haittaa jos joku tuijottaa ja mä en saanut yhtikäs myötätuntoa, vaan teidät tuijottaan miesten etumuksia seuraavan kerran kun meette uimahalliin. Piste. Nooh, olkoon.

-
Mun mielestä on hauska lukea näitä uimahalli-aloituksia.

Eipä ole taas itselle tullut mieleenkään tuijotella kenenkään miehen "ääriviivoja" :eek:

Ei ihan oikeasti kiinnosta pätkääkään muiden miesten koko..

"kiki"
On ja noinhan toimii vastuullinen vaimo. Ties mille mies siellä altistuisi.
No sitähän minäkin. Kyllähän ne lapset voi hiukan pettyä, mut kyllähän toi on niin vakava juttu, et parempi pelata varman päälle...ja ehkä mä tästä lähtien käyn kylpylöissä/uimahalleissa pelkästään lasten kanssa. Mies voi uida kesällä tossa kotirannassa, vai onkohan sekään turvallista?

-
ihan pakko nyt kysyä.. miten iso sun miehelläs sit on jos se kerran vie naisasiakkaiden kaiken huomion?

toivottavasti naiset pystyvät silti huolehtimaan lapsistaan vaikka miehes on paikalla :(

Karju
[QUOTE="kiki";23508791]No sitähän minäkin. Kyllähän ne lapset voi hiukan pettyä, mut kyllähän toi on niin vakava juttu, et parempi pelata varman päälle...ja ehkä mä tästä lähtien käyn kylpylöissä/uimahalleissa pelkästään lasten kanssa. Mies voi uida kesällä tossa kotirannassa, vai onkohan sekään turvallista?[/QUOTE]

Vastarannalla voi olla joku kiimanen narttu kiikarit päässä, eli sekään ei käy :-D

"polly"
On, en tykkää käyä sen kans ollenkaan.
Ensinnäkin ukolla on niin iso vatta että matkalla suihkusta altaaseen se joutuu pitämään uikkareista kiini koska muutoin ne luiskahtaa polviin, niin on käynyt useampaan kertaan. Altaassa räpiköi sitten ne uikkarit polvissa kun pitää käsiä käyttää uimiseen. :x
Kaikenlisäksi tuolla on erittäin roikkuvat ja karvaiset vitjapallit, joten niitä ei ikävä kyllä voi olla huomaamati, vasitenkin kun kloorivesi on erittäin kirkasta ja vielä tuplaa vedenalaisten asioiden koon.
Jos on pakko mennä samaan aikaan, en oo tuntevinani sitä.

[QUOTE="polly";23508867]On, en tykkää käyä sen kans ollenkaan.
Ensinnäkin ukolla on niin iso vatta että matkalla suihkusta altaaseen se joutuu pitämään uikkareista kiini koska muutoin ne luiskahtaa polviin, niin on käynyt useampaan kertaan. Altaassa räpiköi sitten ne uikkarit polvissa kun pitää käsiä käyttää uimiseen. :x
Kaikenlisäksi tuolla on erittäin roikkuvat ja karvaiset vitjapallit, joten niitä ei ikävä kyllä voi olla huomaamati, vasitenkin kun kloorivesi on erittäin kirkasta ja vielä tuplaa vedenalaisten asioiden koon.
Jos on pakko mennä samaan aikaan, en oo tuntevinani sitä.[/QUOTE]

:LOL:sori mut nyt nauratti..otanosaa:hug:

Yhteistyössä