Onko teistä 163 cm 52 kg naisella D-kupin rinnat liian isot?

  • Viestiketjun aloittaja Nykyisin B
  • Ensimmäinen viesti
Jadduu
oon niinku siis 12 ja mullon B. onko se normaali ja oon viel niinku 145 cm pitkä, eli siis aika lyhyt ja mun maha ympärys on 58 cm ja rinnoilta olikohan se nyt öö.. ? en muista. mutta oonko normaali ja oon vitosel ! hheeeelp !
 
n
itse olen tuon kokoinen ja mulla A-rinnat. kyllä D on liian isot. mietippä jo selkä ja hartia vaivoja noin isojen rintojen kanssa. poika kun synty mun rinnat turpos kokoon D ja näytin aika järkylle. hirmuset tissit ja muuten laiha.
 
mun mielestä on
liian isot, tulee sellainen etukenovaikutelma. Ja vaatteiden hankinta on helpompaa pienemmillä silikonipusseilla. Onneksi en ole mies koska musta olisi ihan kamalaa jos hiplaisin silikonipalloja....
 
mun mielestä on
liian isot, tulee sellainen etukenovaikutelma. Ja vaatteiden hankinta on helpompaa pienemmillä silikonipusseilla. Onneksi en ole mies koska musta olisi ihan kamalaa jos hiplaisin silikonipalloja....
 
dfdf
Onkohan ap linjoilla? Oletko ollut tyytyväinen uusiin rintoihisi?

Kyllä D-kupin rinnat ovat epäsuhtaiset noihin mittoihin. Äitini ja ystävättäreni ovat vastaavia luonnostaan ja heitä häiritsee kovasti miesten tuijottelu pelkästään tisseihin. Isot tissit syövät ukottavuutta ammatilliselta pätevyydeltä.
 
vieras
liian isot ja näyttävät myös silikoneilta. Eivät siis näytä aidoilta jos omat mittasi ovat tuota luokkaa. Ja samalla saat unohtaa mukavalta tuntuvat juoksulenkit, tai ainakin joutuu panostamaan kunnollisiiin liiveihin.
 
silikonipallo
ap:n kanssa samoissa mitoissa ollaan ja minulla on 325cc silarit, kuppikoko on D eikä todellakaan ole hartiaongelmia, ei tippaakaan. Myös juoksulenkit ja kaikki normaalielämä sujuu, itse en edes muista silikonejani eivätkä ne tunnu yhtään huonommilta kuin vanha roikkuva A. Hyvältä näyttää ja hyvältä tuntuu, joten jos haluat D-kupin niin se ei ole liian iso. Minäkin tähtäsin aluksi C:hen mutta rinnanympärys on niin pieni että vaikka tämä olisi muutaman kilon painavammalla ollut C niin minulla se on D.. Hassua, että ne joilla ei ole silikoneja pelottelevat kaikilla ongelmilla ja kertovat miltä silikonit tuntuvat mutta sitten kun ne joilla on silikonit tulevat sanomaan et kaikki on hyvin niin heitä ei uskota. Ja se on totta että eivät ole ihan yhtä pehmeät kuin luomut varsinkin kun ovat rintalihaksen alla mutta sen hinnan olen valmis maksamaan siitä että ne näyttävät kauniilta. Tottakai luonnolliset rinnat ovat paremmat silloin kun ne ovat kauniit mutta itselläni ne olivat niin kamalat että hyvä kun peiliin saattoi katsoa. Päivääkään en ole tätä valintaa katunut :)..
 
Juulia
Alkuperäinen kirjoittaja silikonipallo:
ap:n kanssa samoissa mitoissa ollaan ja minulla on 325cc silarit, kuppikoko on D eikä todellakaan ole hartiaongelmia, ei tippaakaan. Myös juoksulenkit ja kaikki normaalielämä sujuu, itse en edes muista silikonejani eivätkä ne tunnu yhtään huonommilta kuin vanha roikkuva A. Hyvältä näyttää ja hyvältä tuntuu, joten jos haluat D-kupin niin se ei ole liian iso. Minäkin tähtäsin aluksi C:hen mutta rinnanympärys on niin pieni että vaikka tämä olisi muutaman kilon painavammalla ollut C niin minulla se on D.. Hassua, että ne joilla ei ole silikoneja pelottelevat kaikilla ongelmilla ja kertovat miltä silikonit tuntuvat mutta sitten kun ne joilla on silikonit tulevat sanomaan et kaikki on hyvin niin heitä ei uskota. Ja se on totta että eivät ole ihan yhtä pehmeät kuin luomut varsinkin kun ovat rintalihaksen alla mutta sen hinnan olen valmis maksamaan siitä että ne näyttävät kauniilta. Tottakai luonnolliset rinnat ovat paremmat silloin kun ne ovat kauniit mutta itselläni ne olivat niin kamalat että hyvä kun peiliin saattoi katsoa. Päivääkään en ole tätä valintaa katunut :)..
Hei, me joilla on luonnostaan D ja isompi on eletty tisuleiden kanssa aika kauan, joten esim. selkävaivat tai hartiaongelmat on kehittyny pitkältä ajalta. Joten älä teilaa ihmisten kokemuksia kun et itse tiedä sinäkään asiasta.

Minä olen ap:n mitoissa suunnilleen ja omaan DD:n, ja minä kehottaisin miettimään vaateongelmaa. Hartiavaivoja ei itselläni ole normaalia konttorirottaa enempää, mutta hoikan ja rintavan asiallisten vaatteiden löytäminen on hankalaa. Toki jos tyytyy trikootoppeihin jne. niin kyllähän tämä menee, mutta esim. jakkupuvut, mekot, paitapuserot, kauniit liivit... Ja jos tavoitteena on kauniit rinnat kuten sanot, niin en ymmärrä miksei esim. C: kupin kauniit rinnat sovi, sillä vähentää muita ongelmia. ELLEI se mitä haetaan ole todellisuudessa koko. Itse ottaisin mieluiten noin C-kupin jos saisi valita, leikkaukseen en sen takia kuitenkaan ryhdy.

No, ap:lle ja muillekin vinkiksi, www.bravissimo.com on aika hyvä kauppa rintaville. Ei valitettavasti liikettä Suomessa mutta tilaamaan pystyy.
 
silikonipallo
Alkuperäinen kirjoittaja Juulia:
Alkuperäinen kirjoittaja silikonipallo:
ap:n kanssa samoissa mitoissa ollaan ja minulla on 325cc silarit, kuppikoko on D eikä todellakaan ole hartiaongelmia, ei tippaakaan. Myös juoksulenkit ja kaikki normaalielämä sujuu, itse en edes muista silikonejani eivätkä ne tunnu yhtään huonommilta kuin vanha roikkuva A. Hyvältä näyttää ja hyvältä tuntuu, joten jos haluat D-kupin niin se ei ole liian iso. Minäkin tähtäsin aluksi C:hen mutta rinnanympärys on niin pieni että vaikka tämä olisi muutaman kilon painavammalla ollut C niin minulla se on D.. Hassua, että ne joilla ei ole silikoneja pelottelevat kaikilla ongelmilla ja kertovat miltä silikonit tuntuvat mutta sitten kun ne joilla on silikonit tulevat sanomaan et kaikki on hyvin niin heitä ei uskota. Ja se on totta että eivät ole ihan yhtä pehmeät kuin luomut varsinkin kun ovat rintalihaksen alla mutta sen hinnan olen valmis maksamaan siitä että ne näyttävät kauniilta. Tottakai luonnolliset rinnat ovat paremmat silloin kun ne ovat kauniit mutta itselläni ne olivat niin kamalat että hyvä kun peiliin saattoi katsoa. Päivääkään en ole tätä valintaa katunut :)..
Hei, me joilla on luonnostaan D ja isompi on eletty tisuleiden kanssa aika kauan, joten esim. selkävaivat tai hartiaongelmat on kehittyny pitkältä ajalta. Joten älä teilaa ihmisten kokemuksia kun et itse tiedä sinäkään asiasta.

Minä olen ap:n mitoissa suunnilleen ja omaan DD:n, ja minä kehottaisin miettimään vaateongelmaa. Hartiavaivoja ei itselläni ole normaalia konttorirottaa enempää, mutta hoikan ja rintavan asiallisten vaatteiden löytäminen on hankalaa. Toki jos tyytyy trikootoppeihin jne. niin kyllähän tämä menee, mutta esim. jakkupuvut, mekot, paitapuserot, kauniit liivit... Ja jos tavoitteena on kauniit rinnat kuten sanot, niin en ymmärrä miksei esim. C: kupin kauniit rinnat sovi, sillä vähentää muita ongelmia. ELLEI se mitä haetaan ole todellisuudessa koko. Itse ottaisin mieluiten noin C-kupin jos saisi valita, leikkaukseen en sen takia kuitenkaan ryhdy.

No, ap:lle ja muillekin vinkiksi, www.bravissimo.com on aika hyvä kauppa rintaville. Ei valitettavasti liikettä Suomessa mutta tilaamaan pystyy.
Pitää myös ottaa huomioon se, että rintalihaksen alle laitettu silikoni ei roiku kuten luomurinta joten näitä kahta ei voi verrata. Lihas tukee sitä silikonia melkoiset hyvin! En ole sanonut ettei C olisi hyvä itsekin tähtäsin C:hen mutta ei siinä D:ssä kyllä kamalasti eroa ole ja minua jos katsoo niin ei kyllä varmasti osaisi sanoa ovatko nämä C vai D. Ei ole myöskään ollut vaatteiden löytämisen kanssa mitään ongelmia, päin vastoin,. Mutta tässä pitää ottaa kyllä sekin huomioon että silikoneilla tehty D on myös usein pienempi kuin luomu D, sillä silikoni on niin pyöreä, harvat rintaliivit edes istuvat hyvin silikonien kanssa, siksi tukholmassakin on liiviliike pelkästään silikonirinnoille.
 
NIin
KAmalan negatiivinen suhtautuminen silikoneihin. Isotissisillä akoilla (yleensä läskeillä), (en tietenkään tarkoita ettei hoikka voi olla olla rintava) ei ole yleensä muuta pätemisen aihetta kuin isot tissit...tosi isot joku 90H.

Isotissiset akat mollaavat silikoneja, koska pelkäävät että silikonitissiset vie heidän miehet.

Itse olen pysyn hoikkana vaikka söisin mitä, yleensä menee ainakin puolikas Fazerin sininen per päivä...ja olen huomannut että useimmat rintavat naiset ovat taipuvaisia lihomaan. Otan silikonit, olen hoikka ja rintava enkä liho <3.

On varmaan geeneissä. Äiti on 43v ja 160cm ja 52kg, syö kuin hevonen.
 
silikonipallo
Tässä minun D-kupin silikonirinnat.. Näytänkö joltain hartiavaivaiselta jättitissiltä?? Ja nämä vaatteet vielä korostavat rintojani! Yleensä en näytä näinkään rintavalta
 
silikonipallo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja silikonipallo:
Alkuperäinen kirjoittaja :
silikonipallo: No et näytä jättitissiltä. Mutta läskiltä kyllä.
Painan 53kg ja olen 162cm :D... pitää varmaan laihduttaa
Tosi hottis olet :) et todellakaan lihava ja upeat rinnat.
Kiitos vain :).. Itse pidän itsestäni juuri näissä mitoissa. Raskauden jälkeen jäi muutama kilo mutta minusta se vain tekee naisellisemman näköiseksi.
 

Yhteistyössä