Onko teistä 163 cm 52 kg naisella D-kupin rinnat liian isot?

  • Viestiketjun aloittaja Nykyisin B
  • Ensimmäinen viesti
haukotus
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Asiallisia kommentteja lisää pliis...
Minkä ihmeen takia sä jauhat vielä täällä tästä asiasta, johon kukaan muu kuin sinä itse ei voi oikeaa vastausta antaa. Kukaan meistä ei sun kroppaas ole nähnyt, joten ei myöskään voi vastata kysymykseen, muuta kuin mututuntumalla, että ehkä,liian suuret tulee olemaan.

Kannattaisi kai kokeilla itsetunnon parantamista eikä hakea hyväksyntää ja huomiota täältä palstalta.
 
Toinen B-kuppinen
Ap, joko olet käynyt leikkauksessa??
Itsellä on näemmä sama tilanne. Tällä hetkellä minulla on B-kuppi (tai pieni C) ja roikkuvat (taitavat olla myös tubulaariset).
Kävin konsultaatiossa ja lääkäri epäili, että pelkällä kohotuksella ei saataisi hyvää ja toivottua jälkeä. Rintakudosta on vähän. En välttämättä haluaisi isompia rintoja, nämä B-kupit ovat olleet kooltaan kyllä sopivat. Mutta taidan kyllä kohottaa silikonilla, eli laitatan pelkät (pienimmästä päästä ilmeisesti) silikonit ja rintojen kohotusleikkausta ei tarvitsisi tehdä.
Kuppikoko leikkauksen jälkeen olisi runsas C tai pieni D. Kokeilin implantteja topin alle lääkärin vastaanotolla ja vaikka olivat siinä omien rintojen päällä, eli näyttivät isommilta kun tulevat todellisuudessa olemaan, niin eivät olleet mielestäni yhtään liian suuren näköiset.
Kaipa tuokin aina ihmisestä riippuu, mutta jokaisella C/D-kupin omaavalla tutullani näyttää olevan hyvin sopusuhtaiset rinnat kehoonsa nähden, vaikka kaikki ovat hoikkia.
 
nättitähti
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen B-kuppinen:
Ap, joko olet käynyt leikkauksessa??
Itsellä on näemmä sama tilanne. Tällä hetkellä minulla on B-kuppi (tai pieni C) ja roikkuvat (taitavat olla myös tubulaariset).
Kävin konsultaatiossa ja lääkäri epäili, että pelkällä kohotuksella ei saataisi hyvää ja toivottua jälkeä. Rintakudosta on vähän. En välttämättä haluaisi isompia rintoja, nämä B-kupit ovat olleet kooltaan kyllä sopivat. Mutta taidan kyllä kohottaa silikonilla, eli laitatan pelkät (pienimmästä päästä ilmeisesti) silikonit ja rintojen kohotusleikkausta ei tarvitsisi tehdä.
Kuppikoko leikkauksen jälkeen olisi runsas C tai pieni D. Kokeilin implantteja topin alle lääkärin vastaanotolla ja vaikka olivat siinä omien rintojen päällä, eli näyttivät isommilta kun tulevat todellisuudessa olemaan, niin eivät olleet mielestäni yhtään liian suuren näköiset.
Kaipa tuokin aina ihmisestä riippuu, mutta jokaisella C/D-kupin omaavalla tutullani näyttää olevan hyvin sopusuhtaiset rinnat kehoonsa nähden, vaikka kaikki ovat hoikkia.
jos sulla on kovin veltto rinta niin se ei siitä pelkällä implantilla juuri nouse jos et sitten laita tosi isoo implanttia.
minä olen menossa myös tekeen tuon operaation ja mulle tehdään kohotus.
 
Toinen B-kuppinen
Mitenkään järkyttävän veltot ei ole, mutta kuitenkin. Rintoihini siis laitettaisiin melkeinpä niin isot kuin sinne mahtuisivat eli noin 200g, isommat ei onnistuisi (enkä haluaisikaan), näin kirurgi sanoi heti, iho ei kuulemma veny suurempiin.
Tehdäänkö sinulle pelkkä kohotus?
 
assi
saako kunnalliselta puolelta apua rintaleikkaukseen, jos toinen kuppi on B ja toinen D-DD? On meinaan aivan kamalaa pukeutua ja olla ihmisten ilmoilla. Miehiä en ole tavannut elämässäni kun yhden, ja siitäkin olen eronnut 5v sitten. :/ En vaan kehtaa, enkä uskalla. Uimassa en käy, en yleisissä saunoissa tms.
 
päätön
kuppikoko kertoo mulle yhtäpaljon kun teille kannen kiristysjärjestys ja momentti.
niin että koittakaas havainnollistaa asia jotenki niin kerron että onko liian isot vai sopivat :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No siskolla on joku 65 F eikä todellakaan näytä epäsopusuhtaiselle tai lihota siskoa.
Mistä se löytää liivit??
KUn 70 ympäryksellekin on liki mahotonta..ja saa maksaa mansikoita.

Imetysaikana oli ihan turhaa hakea hyviä liivejä kun ne alkoi 75-80 ympäryksellä.
Mulla on 70F ja hyviä suht halpoja liivejä löytyy ainakin Changesta. :)
Joo, ja en näytä naurettavalta näissä rinnoissa vaan aikas hyvältä, jos saan itseäni hiukan kehua. :whistle:
 
pöö
Jännä juttu tuo rintojen koko, joillekin c ja d on ihan hirveen iso ja joillekin pieni, siis oikeestikin. Minä olen 165/58 ja liivit 70-75 c-d ja pienet on rinnat. Ei esim. puhettakaan että niiden olis mahdollistakaan roikkua (kun monesti saa palstalta lukea, että joilla luomusti c-d kupin rinnat roikkuu väkisinkin). Oon miettinyt että käyttääkö jotkut isorintaiset (joilla muka vain c-d kuppi) liian pieniä rintsikoita.
 
ellu.
Itse olen nimittäin juuri 163cm/52kg ja luonnostaan vain se 70A. Mielestäni 70B olisi tähän vartaloon kaikista ihanteellisin. C alkaa jo olemaan liian silmiinpistävät kuitenkin näin hoikaan vartaloon.
 
Kati
Olen menossa leikkaukseen kahden viikon kuluttua. Lähtötilanne veltot roikkuvat b75, kirurgi oli sitä mieltä että implantti oltava vähintään 350-375gr. Arviolta lopullinen koko olisi D75. mittani 165/56, nyt saan takaisin sen kokoiset mitä oli ennen lapsia.
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Nykyisin B:
Mietityttää kun olen menossa laittamaan silikonit tuossa tammikuun lopulla...
Toivottavasti ei, nimittäin minun D-kuppini on istutettu vielä lyhyempään varteen, 157cm, olen tosin pari kiloa "pulleampi" kuin sinä, 54kg. Ja omat on tissit.
 
Jangguuu
ei ole! hyvävaan et on isot. Niistä pääsee paremmin kaikiks alusvaate malleiks ja mun luokalla on yks tyttö hän on 156 cm pitkä ja on siis 5 luokalla ja painaa n. 48 kg ja kuppi koko on 80 C! ja hän siis on paras kaverini ja etsimme tietoa onko niistöä haitaaa ! jos voitte auttaa ystävääni Ninaa ! vastatkaa tähän !
 
hooh
Mulla on 70F ja hyviä suht halpoja liivejä löytyy ainakin Changesta.
Joo, ja en näytä naurettavalta näissä rinnoissa vaan aikas hyvältä, jos saan itseäni hiukan kehua. <--- Todellaki saat olla ylpee ! ah mäki haluun mullon nyt vaa B !
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja Jangguuu:
ei ole! hyvävaan et on isot. Niistä pääsee paremmin kaikiks alusvaate malleiks ja mun luokalla on yks tyttö hän on 156 cm pitkä ja on siis 5 luokalla ja painaa n. 48 kg ja kuppi koko on 80 C! ja hän siis on paras kaverini ja etsimme tietoa onko niistöä haitaaa ! jos voitte auttaa ystävääni Ninaa ! vastatkaa tähän !
ei voi noin pienellä tytöllä millään olla noin iso rinnanympärys :D:D:
 
vieras
No tuota... Minä oon lyhempi ja paksumpi: 158 cm & 55 kg, ja käytän 65 C kokoa... ja olen tosi pienirintainen.
Luulen, että kokosi olis jotain 65 D tai 70 D, niin ei ne luonnonmukaisina olis isot.
 

Yhteistyössä