Onko teistä 163 cm 52 kg naisella D-kupin rinnat liian isot?

  • Viestiketjun aloittaja Nykyisin B
  • Ensimmäinen viesti
ap
No entäs C-kupit? Onko ne liian isot? Kun lääkäri sanoi ett lopputulos tulee olemaan suunnilleen "runsas C", mutta tiedän kokemuksesta että jos lihon niin rinnat kasvaa, siks kysyin mielipiteitä D-kupeista.
 
c ehdottomasti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No entäs C-kupit? Onko ne liian isot? Kun lääkäri sanoi ett lopputulos tulee olemaan suunnilleen "runsas C", mutta tiedän kokemuksesta että jos lihon niin rinnat kasvaa, siks kysyin mielipiteitä D-kupeista.
kuulostaa paljon paremmalta.ja varmasti näyttääkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No entäs C-kupit? Onko ne liian isot? Kun lääkäri sanoi ett lopputulos tulee olemaan suunnilleen "runsas C", mutta tiedän kokemuksesta että jos lihon niin rinnat kasvaa, siks kysyin mielipiteitä D-kupeista.
No,itse tiiät varmaa parhaiten...
Paa c-kupin liivit päälle ja pruuvaa sillai.

 
on munki mielestä. Mulla oli suunnilleen samoilla mitoilla dd kupit vuosia, raskausaikana e ja f -kuppia eikä se kyllä hyvältä näyttäny. Pienellä hoikalla ihmisellä valtavat varustukset! En tykänny.. Imetysaikaan ne kasvo niin että valehtelematta ovenpieliin törmäilin :D

Nyt raskauden ja laihtumisen jälkeen B/C kuppi ja oon niiiiiiiiiiiiin tyytyväinen :D
 
vieras
Jos on asiallista kommentoida näihin että "on tosissaan :X", niin eikö sama kommentointi ole sitten sallittua jos joku kysyy onko 60kg liian iso paino 163cm pituiselle?

Helpompi sitä kuitenkin on tuosta muutama kilo painoa pudottaa kun kuppikokoa pienentää.
 
mamma x 2
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
on munki mielestä. Mulla oli suunnilleen samoilla mitoilla dd kupit vuosia, raskausaikana e ja f -kuppia eikä se kyllä hyvältä näyttäny. Pienellä hoikalla ihmisellä valtavat varustukset! En tykänny.. Imetysaikaan ne kasvo niin että valehtelematta ovenpieliin törmäilin :D

Nyt raskauden ja laihtumisen jälkeen B/C kuppi ja oon niiiiiiiiiiiiin tyytyväinen :D
Mäkin olisin tyytyväinen jos pääsisi noihin b/c-kuppeihin, mutta kun ei edes voi laihduttaa :(
 
No siskolla on joku 65 F eikä todellakaan näytä epäsopusuhtaiselle tai lihota siskoa.

Se vaan kuulostaa isolle kun ihmisillä on taipumuksena tunkea itsensä liian pieniin liiveihin, siskokin luuli olevansa B/C ennen laadukkaassa liivikaupassa käyntiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No siskolla on joku 65 F eikä todellakaan näytä epäsopusuhtaiselle tai lihota siskoa.
Mistä se löytää liivit??
KUn 70 ympäryksellekin on liki mahotonta..ja saa maksaa mansikoita.

Imetysaikana oli ihan turhaa hakea hyviä liivejä kun ne alkoi 75-80 ympäryksellä.
 
ryhtikin on varmasti hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No siskolla on joku 65 F eikä todellakaan näytä epäsopusuhtaiselle tai lihota siskoa.
Peräsilmälläkö sä katselet maailmaa.Ota silmä käteen ja katso.

Tai no ei ehkä jos on tasapaksu pyllerö.

 
Gossip girl
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Aika isolta kuulostaa,mun mielestä hoikalla naisella näyttää naurettavalta yli-isot tissit :whistle:
No,ei pitäis ottaa itteensä mutta vähän otan..mut ei ole mahiksia pienennykseen joten näytän sitten vaan naurettavalta. :/

Sama täällä. 162cm, painoa 58kg jakuppikoko H. Ollaan yhdessä naurettavia;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No siskolla on joku 65 F eikä todellakaan näytä epäsopusuhtaiselle tai lihota siskoa.
Mistä se löytää liivit??
KUn 70 ympäryksellekin on liki mahotonta..ja saa maksaa mansikoita.

Imetysaikana oli ihan turhaa hakea hyviä liivejä kun ne alkoi 75-80 ympäryksellä.
Kuten yllä kerroin, niin laadukkaasta liivikaupasta hakee liivinsä tätä nykyä.

Ja tolle ryhti jne: Sisko on muuten koko 32 (/34) ja ei todellakaan näytä millekään tasapaksulle vaan itseasiassa sairaan hyvälle.. Sä et vaan tiedä mille näyttää esim. "oikea" D-kuppi, ei ole kummoisen kokoiset vielä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gossip girl:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Aika isolta kuulostaa,mun mielestä hoikalla naisella näyttää naurettavalta yli-isot tissit :whistle:
No,ei pitäis ottaa itteensä mutta vähän otan..mut ei ole mahiksia pienennykseen joten näytän sitten vaan naurettavalta. :/

Sama täällä. 162cm, painoa 58kg jakuppikoko H. Ollaan yhdessä naurettavia;)
Ihanaa!!KOhtalotoveri!! :wave: :wave:

mitäs me naurettavat!!! :LOL: :LOL:
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja ryhtikin on varmasti hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No siskolla on joku 65 F eikä todellakaan näytä epäsopusuhtaiselle tai lihota siskoa.
Peräsilmälläkö sä katselet maailmaa.Ota silmä käteen ja katso.

Tai no ei ehkä jos on tasapaksu pyllerö.
65 rinnanympäryksellä varmaan on tosi pyllerö....
 
toinen mies
Riippuu muodosta. Roikkuvat/riippuvat rinnat eivät ole minkään kokoisina hyvän näköiset, varsinkaan yli C-kuppikoossa. Jos sinulle tulee silikonit kokoa C tai D, niin todennäköisesti ne näyttävät todella hyviltä, koska eivät roiku, vaan ovat kauniin muotoiset ja terhakat.
 
mamma x2
miksi ihmeessä edes haluat suurentaa rintoja`? B-kupit olisi niin kätevät, liivejä ja vaatteita löytäisi jokapaikasta, ei häiritsisi liikkuessa eivätkä kuitenkaan olisi olemattomat.
 
ryhtikin on varmasti hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja ryhtikin on varmasti hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No siskolla on joku 65 F eikä todellakaan näytä epäsopusuhtaiselle tai lihota siskoa.
Peräsilmälläkö sä katselet maailmaa.Ota silmä käteen ja katso.

Tai no ei ehkä jos on tasapaksu pyllerö.
65 rinnanympäryksellä varmaan on tosi pyllerö....
Niin että F ei ehkä näytä isolta jos on tasapaksu pyllerö.Mutta näyttää varmasti jos ympärys 65.Sitä tarkoitin
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamma x2:
miksi ihmeessä edes haluat suurentaa rintoja`? B-kupit olisi niin kätevät, liivejä ja vaatteita löytäisi jokapaikasta, ei häiritsisi liikkuessa eivätkä kuitenkaan olisi olemattomat.
Siksi, koska ne ovat riippuvat ns. tubulaariset rinnat.
 
ihmettelee
minulla luonnostaan 70dd. En ymmärrä miksi joku haluaa silikonit ottaa?!? Minä ainakin haluaisin pienemmän rinnat. Aivan lehmä olo jos rynt'ät on liian isot. Saatikka että ne on silikonista väännetyt. yök. Menneen talven lumia jo tuo silikonivillitys. Kannattaa panostaa muuten hyvä kropan treenaamiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ryhtikin on varmasti hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja ryhtikin on varmasti hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No siskolla on joku 65 F eikä todellakaan näytä epäsopusuhtaiselle tai lihota siskoa.
Peräsilmälläkö sä katselet maailmaa.Ota silmä käteen ja katso.

Tai no ei ehkä jos on tasapaksu pyllerö.
65 rinnanympäryksellä varmaan on tosi pyllerö....
Niin että F ei ehkä näytä isolta jos on tasapaksu pyllerö.Mutta näyttää varmasti jos ympärys 65.Sitä tarkoitin
Tätä mä just tarkotin, sä oot samassa käsityksessä kuin teinipojat, että pelkkä kirjain ratkaisee.. Tiedoksi saatettakoon että ne menee suhteessa toisiinsa, kuppikoko ja ympärysmitta. Periaatteessa itse rinta on kuin 75-ympärystäisen D-rinta, ei sen isompi. (karkeasti)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
minulla luonnostaan 70dd. En ymmärrä miksi joku haluaa silikonit ottaa?!? Minä ainakin haluaisin pienemmän rinnat. Aivan lehmä olo jos rynt'ät on liian isot. Saatikka että ne on silikonista väännetyt. yök. Menneen talven lumia jo tuo silikonivillitys. Kannattaa panostaa muuten hyvä kropan treenaamiseen.
Luitko ylläolevan vastaukseni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Aika isolta kuulostaa,mun mielestä hoikalla naisella näyttää naurettavalta yli-isot tissit :whistle:
No,ei pitäis ottaa itteensä mutta vähän otan..mut ei ole mahiksia pienennykseen joten näytän sitten vaan naurettavalta. :/
Eikös niitä tehdä kunnallisellakin puolella?
Eikös tää kurotut melonit tai jotain kävi kunnallisella leikkauttamassa?
 
outoa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
minulla luonnostaan 70dd. En ymmärrä miksi joku haluaa silikonit ottaa?!? Minä ainakin haluaisin pienemmän rinnat. Aivan lehmä olo jos rynt'ät on liian isot. Saatikka että ne on silikonista väännetyt. yök. Menneen talven lumia jo tuo silikonivillitys. Kannattaa panostaa muuten hyvä kropan treenaamiseen.
Luitko ylläolevan vastaukseni?
Mitäs luulet kuinka monella on ns. riippuvat rinnat, jos ne ovat aidot?? ja jos sinulla on jokin oikea "virhe" rinnoissasi, mikset korjaa pelkästään sitä vaan tunget sinne desitolkulla silikonia. Ristiriitaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
minulla luonnostaan 70dd. En ymmärrä miksi joku haluaa silikonit ottaa?!? Minä ainakin haluaisin pienemmän rinnat. Aivan lehmä olo jos rynt'ät on liian isot. Saatikka että ne on silikonista väännetyt. yök. Menneen talven lumia jo tuo silikonivillitys. Kannattaa panostaa muuten hyvä kropan treenaamiseen.
Luitko ylläolevan vastaukseni?
Mitäs luulet kuinka monella on ns. riippuvat rinnat, jos ne ovat aidot?? ja jos sinulla on jokin oikea "virhe" rinnoissasi, mikset korjaa pelkästään sitä vaan tunget sinne desitolkulla silikonia. Ristiriitaista.
Köyhät ja kateelliset kokoontuu.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Gossip girl:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Aika isolta kuulostaa,mun mielestä hoikalla naisella näyttää naurettavalta yli-isot tissit :whistle:
No,ei pitäis ottaa itteensä mutta vähän otan..mut ei ole mahiksia pienennykseen joten näytän sitten vaan naurettavalta. :/

Sama täällä. 162cm, painoa 58kg jakuppikoko H. Ollaan yhdessä naurettavia;)
Ihanaa!!KOhtalotoveri!! :wave: :wave:

mitäs me naurettavat!!! :LOL: :LOL:
Se on voi voi jos kaikesta pitää vetää herne nekkuun :hug:
 

Yhteistyössä