Onko teistä "väärin" laittaa lapsi hoitoon jos itse kipeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kerran on niin ok, että voi lasta hoitaa, niin miksei voi mennä töihin?

Minä olin kerran mahataudissa, en vienyt lasta hoitoon, enkä voinut töihinkään mennä. Oksensin ja p*skansin kotona. Kuumeessakaan en ole töihin mennyt.

No olipa mukava päivä varmaan lapsella!

Hei. vie vain ihan ilman omantunnontuskia. itse olen keuhkokuumeessa ja 1.5v hoidossa. ei todellakaan ole voimia edes nostella ja vaippoja vaihtaa tms :( ei meinaa happi riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Jos kerran on niin ok, että voi lasta hoitaa, niin miksei voi mennä töihin?

Minä olin kerran mahataudissa, en vienyt lasta hoitoon, enkä voinut töihinkään mennä. Oksensin ja p*skansin kotona. Kuumeessakaan en ole töihin mennyt.

No olipa mukava päivä varmaan lapsella!

No, saihan tuo ainakin lastenohjelmia katsoa :) ja nukkua aamulla pitempään. Kyllä se äidin seura on varmasti mukavampaa ku hoidossa olo. Ja tämä on siis minun mielipiteeni, anteeksi siitä.

Ymmärrän kyllä hyvin, että ei jaksa hoitaa lasta sairaana, mutta näin työssäkäyvänä sitä yhteistä aikaa on muutenkin niin vähän, että kyllä me nämä harvat sairastelut kestetään! Ja kuten sanoin, lapsi viihtyy kotona mainiosti.

Jotenkin toi tarttumisjuttu tuntuu vaan kummalliselta, kun meillä tyttö ollut pitkin syksyä/talvea nuhassa lähes koko ajan, että kyllä niitä tuntuu tarttuvan aina jostakin..

Mutta kiitos paljon vastauksistanne!! =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulle henk kohtaisesti huomattavasti pienempi urakka viedä lapsi hoitoon kun hoitaa sitä kotona. Sitä paitsi mies voi hoitaa viemisen.

Samma här, eli mahdollisuuksien mukaan lapset hoitoon. Nuo vatsataudit nyt on juttu erikseen ja silloin ei auta kuin kärsiä.

Yhteistyössä