Onko teistä muista outoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos pariskunta seurustellut jo vuosikausia ja asuvat yhdessäkin, mutta mies ei osallistu avovaimonsa läheisen sukulaisen hautajaisiin? Ja siis ei ole mitään ohjelmaa, mutta eipä vaan osallistu.

Minusta on sellainen juttu, että vaikka olisi kaukainenkin sukulainen ja tämä mies ei olisi koskaan sitä nähnyt niin pariskuntina osallistutaan tuollaisiin juttuihin.

Miksi olisi outoa. Meillä mies ei osallistunut mun papan hautajaisiinkaan vaikka oltiin asuttu kaikki saman katon alla muutama vuosi, pappa alakerrassa ja me yläkerrassa. Mies oli korjaamassa silloin työautoaan, joten siksi jätti hautajaiset väliin. Toisen papan hautajaisiin osallistui, paitsi jätti muistotilaisuuden väliin ja niin olisi voinut itsekin sen jättää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei. Outoa on se, että ihminen joutuu osallistumaan kumppaninsa asioihin.

"kumppaninsa asioihin"

No tueksi edes jos ei muuta.

Aika raskaaksi käy, jos koko ajan pitää olla toista tukemassa. Mutta aika moni parisuhde päätyykin eroon.

Oho...

Okei minä olen näimmä aika eri linjoilla. En kylläkään koe, että on raskasta tukea omaa puolisoa silloin kun tarvitsee. Kuka sitten tukee jollei se oma puoliso? Eikä niitä hautajaisiakaan toivottavasti ihan jatkuvasti ole kellään.

EI ole ihme, että parisuhteet päätyy eroon, jos kerran ollaan niin etäisiä että koetaan raskaaksi rakkaimman ihmisen tukeminen.

nää on niin näitä.... ymmärrän jos joku siitä loukkaantuu ettei ole tullut, mut jollain on vaan sellainen tapa. mä osallistun kyllä hautajaisiin, mut jätän usein rapujuhlat, jouluglögit ym väliin miehen suvun kanssa. en halua olla epäkohtelias, mutta en vaan halua mennä. mä ahdistun ja pahimmassa tapauksessa saan paniikkikohtauksen. olen varustettu niin huonolla itseluottamuksella etten uskalla puhua kelleen jne...

Oho...

Okei minä olen näimmä aika eri linjoilla. En kylläkään koe, että on raskasta tukea omaa puolisoa silloin kun tarvitsee. Kuka sitten tukee jollei se oma puoliso? Eikä niitä hautajaisiakaan toivottavasti ihan jatkuvasti ole kellään.

EI ole ihme, että parisuhteet päätyy eroon, jos kerran ollaan niin etäisiä että koetaan raskaaksi rakkaimman ihmisen tukeminen.

No mun mielestä rakkaan tukeminen voi olla raskasta. On raskasta jos rakkaalle on raskasta.... Mutta en sen vuoksi ikinä jättäisi tukematta rakkaitani.

Ei. Outoa on se, että ihminen joutuu osallistumaan kumppaninsa asioihin.

"kumppaninsa asioihin"

No tueksi edes jos ei muuta.

Aika raskaaksi käy, jos koko ajan pitää olla toista tukemassa. Mutta aika moni parisuhde päätyykin eroon.

Oho...

Miehet haluavat kyllä yleensä selviytyä yksin kaikesta. Ja antavat muillekin tilaa tehdä niin. Ei ketään voi toisen sukulaisen hautajaisiin velvoittaa. Ja jos ihminen jossakin tukea tarvitsee, niin oman kumppaninsa tai lapsensa hautajaisissa. Muut eivät ole niin läheisiä, varsinkin jos ei niitä ole ede nähty!