Onko teistä koko 38 sama kuin S koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen siis kokoa xs-s, ja menee myös koot 34-36. Ostin huutiksesta vaatteen jonka kooksi oli ilmoitettu S, vaatteen kokolapussa kumminkin lukee koko 38. Eikö 38 mene jo M koon puolelle? en nyt tiedä viitsinkö asiasta laittaa palautetta vai ei, kun en ole ihan varma. Harmi vaan, vaate on auttamattomasti liian suuri.

Riippuu valmistajasta.
Mutta en mä laittaisi tuosta mitään palautetta, jos se myyjän mielestä on S niin se on ei se huijaamista ole jos luulee väärin.

Ei siitä ainakaan hinnan alennusta voi saada eikä mun mielestä myöskään ole neutraalin palautteen aiheuttaja.

Riippuu valmistajasta.
Mutta en mä laittaisi tuosta mitään palautetta, jos se myyjän mielestä on S niin se on ei se huijaamista ole jos luulee väärin.

Ei siitä ainakaan hinnan alennusta voi saada eikä mun mielestä myöskään ole neutraalin palautteen aiheuttaja.

Jos on ilmoitettu kooksi S ja kokolappu sanoo 38, niin onhan se väärin ilmoitettu, ja silloin on oikeutettu kaupan purkuun!

38 on M-koko. Toki yksittäinen 38-kokoiseksi merkitty vaate voi käytännössä olla S-kokoa, mutta silloin pitäisi ilmoittaa mitä kokolapussa lukee sekä ilmoittaa erikseen mitat ja mainita, että saattaa olla kokoaan pienempi...

[QUOTE="mimmi";26407965]Emmä tajua mikä ihme idea on laittaa kooksi S, jos kokolapussa lukee 38 :O miksei laittanut tuota 38 ilmoitukseen...[/QUOTE]
Juuri näin.

Ap:n kysymykseen: lähtökohtaisesti ajattelen, että 36=S.

Riippuu valmistajasta.

No kannattaisi kyllä laittaa, jotta se myyjä jatkossa osaa laittaa koot oikein! Onhan se nyt ikävää, että vaate onkin oikeasti ihan muun kokoinen.

38 on M.