tuli tuosta vaatekoko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
keskustelusta mieleen. :ashamed:

Mie oon 150cm pitkä ja käytän vaatteita xs-s, jossain harvoissa paidoissa esim. voi olla M koko sopiva. Ja numeroina koot yleensä 34-36. Oonko miekin sit jotenki pyöreä ??
housuissa koko saattaa olla 38:kin, tosin sit ne lähtee jalasta avaamatta nappeja :ashamed: Farkut yleensä koko 36. yhdet 32kin menee.

Haha...
Jos mä tästä nyt tarkkaan tuijotan näytön läpi, niin ei voi muuta todeta, kuin että pysy sisällä... Ei tuommosta kehtaa kattoo :D

Kun ei oikein vaatekoon tai paino/pituus tiedoilla pysty sanomaan kenekään painosta mitään. Lihas painaa enemmän, kun läski, mut alkaa se läski vaa´assakin näkymään kun tarpeeks kertyy... :D

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Haha...
Jos mä tästä nyt tarkkaan tuijotan näytön läpi, niin ei voi muuta todeta, kuin että pysy sisällä... Ei tuommosta kehtaa kattoo :D

Kun ei oikein vaatekoon tai paino/pituus tiedoilla pysty sanomaan kenekään painosta mitään. Lihas painaa enemmän, kun läski, mut alkaa se läski vaa´assakin näkymään kun tarpeeks kertyy... :D

:ashamed: :ashamed:

Mutta mutta ... Enemmänkin ihmiset on kiinnittäny huomiota siihen että oon lyhyt :D Koskaan kukaan ei ruumiin rakenteesta noin niinku leveyssuunnassa oo mitään sanonu. Miehen velikin totes että oon taskuun sopiva :whistle: ;)

En osaa vastata kysymykseesi, mutta laitanpa omat mittani, jos niistä on jotain huvia tai hyötyä. Minä oon 155, vaatekoko on 32/34 ja XS tai S. Monissa kaupoissa koko valikoima on minulle liian suuri, esim Anttilasta ei kannata mitään ostaa, kun ei ole niin pieniä kokoja. Ja minä olen normaalipainoinen, painoindeksin mukaan. Enkä ole pyöreä, paitsi perseestä. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
En osaa vastata kysymykseesi, mutta laitanpa omat mittani, jos niistä on jotain huvia tai hyötyä. Minä oon 155, vaatekoko on 32/34 ja XS tai S. Monissa kaupoissa koko valikoima on minulle liian suuri, esim Anttilasta ei kannata mitään ostaa, kun ei ole niin pieniä kokoja. Ja minä olen normaalipainoinen, painoindeksin mukaan. Enkä ole pyöreä, paitsi perseestä. :laugh:

Sama ongelma miullaki vaatteita ostaessa. varsinki housuja ei löydy ikinä sopivia, pitäis ostaa lasten kokoja mut niissäki usein on pyllykohta pikkasen liian kaponen :whistle:
32/34 näyttää olevan miunkii paidat näköjään.

Mittasin tässä yks päivä itseäni ja sain vaatekooksi seuraavaa: lantio ja vyötärö kokoa 38 mutta rinnanympärys kokoa 44. Aikamoisen koltun joutuisin ostamaan... :ashamed:

Ei ihme kun ei hirveesti noi vaatekaupat vedä puoleensa.

Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Ettekö työ naiset osaa katsoa peiliin :D

Miusta näytän lihavalta ja toisessa hetkessä tosi solakalta :D Eli se on niin hetkestä kiinni miltä se peilikuva miun mielestä näyttää ;)

ja yleensäkin itsetunto niin alhanen että pidän itseäni paksumpana ku edes olen :ashamed:

Mää oon ihan samaa kokoa. Mielestäni en ole tällä hetkellä pyöreä enkä hoikka. Haluaisin olla 3kg kevyempi ja mahtua taas kaapissa oleviin vaatteisiin. Pienestä se on kiinni, mut minkäs teet kun on sipsipussi koneen vierellä :p :ashamed:

Yhteistyössä