äitiysvaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekaa kertaa äidiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekaa kertaa äidiksi

Vieras
Jos normaaliti käytän vaatteissa kokoa xs/34, niin onko noissa äitiysvaatteissa sama mitotus Kun mitä olen kaatellut,hirmu vähän on tuota 34 kokoa,kaikki on S/36. Suurenenko mä it tuohon mittaan niin et se kantsii ottaa ja jääkö tuo xs auttamattomasti pieneks loppuvaiheessa? nyt alkaa housut kiristään,mutta s koko roikkuu päällä joka puolelta paitsi mahasta :(

huutiksessakin on paljon s-m paketteja,ei vissiin kannata huutaa? se m on sit tosi iso mulle niinkö?

Nytte on aivan ihania tunikoita yms. osta sellasia niissä on vatsalla tilaa kasvaa ja käyttöä sitten raskaudenkin jälkeen. Housutkin menee aika pitkälle kun ostat trikoisia yms.

No ihmettelen kieltämättä, mitä oikeasti pienet ja linnunluiset naiset pitää päällään raskauden aikana, kun itselleni 165/54(lähtötilanne) tuntuivat kaikki mammavaatteet, varsinkin housut olevan liian isoja. Joissakin nettiputiikeissa kerrottiin kyllä, että mitoitus on valmiiksi väljä. Kokeilemistani ainakin MamaLicious on aika normaalin oloinen mittojen suhteen, eikä ole kalliimmasta päästä.

Itse ainakin olen käyttänyt ihan tavallisia vaatteita todella pitkälle, housuja voi joutua ostamaan kokoa suurempia. Nyt on muodissakin pitkiä paitoja, tunikoja ja mekkoja joten valikoimaa löytyy niissäkin. Jotenkin nuo äitiyshousut eivät vain istu vaikka olisivat omaa kokoa, kun maha on kaikista lapsista ollut aina todella pieni. Ja muu kroppa rintoja lukuunottamatta pysynyt tosi pitkälle saman kokoisena. Itse ainakin olen pärjännyt ihan muutamilla äitiyshousuilla, joita olen viimeiset viikot pitänyt. Ja synnytyksen jälkeen jalkaan laittaa mielummin rennot verkkarit, kuin mamma housut.

mä en vaan oikeen ole noihin tunikoihin tykästynyt :( mun ei se auta kai se on niitä ostettava jos ei muuta sopivaa löydy :( verkkareitahan olis vaikka millasia,mut mä en verkkarit päällä suostu esim kaupungille lähtemään....

Kivoja ja suht edullisia mammavaatteita löytyy esim. stockan lastenosastolta ja henkkamaukasta mamma osastolta vielä edullisemmin ja netistä voi tilata aika kalliilla ja huutonestistä halvalla ja riskillä onko värit ja saumat viel kohdillaan!