M
mielipiteitä vailla
Vieras
eskarilaisen kokoa.. kahdella lapsella ollut ihan siistikuntoinen pyörä appareilla.
myisittekö tuolla hintaa hyvälle tutulle??
myisittekö tuolla hintaa hyvälle tutulle??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:mä annoin naapurille samankokoisen ilmaiseksi. eikä edes kiitosta tullut :/
Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:mä annoin naapurille samankokoisen ilmaiseksi. eikä edes kiitosta tullut :/
jotkut ei osaa arvostaa. joillekin on kuin itsestäänselvyys jos jotakin saa. mua kismittää kanssa sellainen. kyllä jonkinsortin kiitollisuutta pitäisi osata osoittaa, se kuuluu ihan perustapoihin!
Ei kannatakaan antaa, jos ei edes kiitosta kuulu. Mielummin minäkin myyn vaikka nimelliseen hintaan jollekin tuntemattomalle, kun annan ilmaiseksi tutulle joka ei kiitosta suustaan saa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Mä olisin sentään tarjonut edes ne kahvit tai käynyt vaikka yöhemmin viemässä suklaata tai jotain.
Tääpyörä oli nii hyvässä kunnosa että siitä olsi vonut pyytää vielä 20, mutta ajattelkin auttaa yh-äitiä. tosite en anna mitään ilmaiseksi naapurille
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:mä annoin naapurille samankokoisen ilmaiseksi. eikä edes kiitosta tullut :/
jotkut ei osaa arvostaa. joillekin on kuin itsestäänselvyys jos jotakin saa. mua kismittää kanssa sellainen. kyllä jonkinsortin kiitollisuutta pitäisi osata osoittaa, se kuuluu ihan perustapoihin!
Mä olisin sentään tarjonut edes ne kahvit tai käynyt vaikka yöhemmin viemässä suklaata tai jotain.
Tääpyörä oli nii hyvässä kunnosa että siitä olsi vonut pyytää vielä 20, mutta ajattelkin auttaa yh-äitiä. tosite en anna mitään ilmaiseksi naapurille
Alkuperäinen kirjoittaja v:Biltemasta saa uusia 79?
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja v:Biltemasta saa uusia 79?
Ostan ennemmin hyvän käytetyn, ku huonon uuden. Pyörä saa kestää koko sakilla ja sen ois hyvä olla tytölle ja pojalle sopiva.