Onko teílle muille sanottu, että "oletko raskaana?" vaikka ette ole olleet? Siis ulkonäön perusteella.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hävetys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On!Ja arvaa vaan kui monesti...monesti :D Olen 168.5cm ja painan 50kg, mutta mulla on se pahapuoli, että kun syön paljon, niin mahani alkaa pömpöttämään aivan kuin olisin 5kk raskaana... Onneks sitä ei kestä kuin hetkinen, mutta just tuollaiset hetkiset ovat saaneet ihmiset vakuuttuneiks siitä, että vauvahan sieltä on tulossa. Sit mä yritän selittää, että ei ku mun masu vaan muuten pömpöttää ja kattokaa parin tunnin päästä ni mulla ei oo enää tällästä mahaa. :D
Ei mua tuollaiset jutut haittaa pätkän vertaa!

ei ole, vaikka mahaa löytyykin. mutta oon huomannut että nyt, viimeisillään raskaana, jotkut edelleen arastelee kysyä että oonko raskaana, kai ajattelee että joko olen tai sitten mulla on tosi komea kaljamaha :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Morjes:
Hyi helvetti! Ei todellakaan ole sanottu!

Siis oletteko oikeasti niin läskejä, että joku luulee teidän odottavan vauvaa???? Ja kuljette ihan ulkona normaalisti???

ööö, joo. Kyllä. Painoindeksi huimat 16.... Varman siis pitäis laihduttaa, niin ihmiset ei luulis, että oon raskaana?

Ei koskaan. Mulla on kyllä aika litteä maha normaalitilassa. Mutta kaverillani on luonnostaan vähän pömpöttävä maha ja häneltä on kysytty ja onniteltu monesti. Ikäviä tilanteita.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
ei ole, vaikka mahaa löytyykin. mutta oon huomannut että nyt, viimeisillään raskaana, jotkut edelleen arastelee kysyä että oonko raskaana, kai ajattelee että joko olen tai sitten mulla on tosi komea kaljamaha :xmas:

Siis oletko muutenkin niin läski, että vauvamahasikin näyttää löysältä ihramahalta? Ihan järkkyä katsella sellaisia ihmisiä, joista ei yhtään huomaa eroa siinä, onko ne viimeisillään raskaana, just synnyttäneitä vai viisi vuotta aikaisemmin synnyttäneitä. Ihan sairasta, yök.

Kerran yksi mummeli sanoi minulle kun näki minun polttavan tupakkaa, että "älä myrkytä lastasi tupakalla" ... :ashamed:

Tosin tein viikko sen jälkeen positiivisen testin (joka tosin meni kesken), joten selitän asian itselleni sillä, että se mummu oli ennustaja, eikä asialla ollut mitään tekemistä ison mahani kanssa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja saunan taa:

Siis oletko muutenkin niin läski, että vauvamahasikin näyttää löysältä ihramahalta? Ihan järkkyä katsella sellaisia ihmisiä, joista ei yhtään huomaa eroa siinä, onko ne viimeisillään raskaana, just synnyttäneitä vai viisi vuotta aikaisemmin synnyttäneitä. Ihan sairasta, yök.

juu olen :laugh: kai sulla on oksennuspussi aina mukana kun ulkomaailmassa kuljet?

ehkäpä tarkoitin sitä että ihmiset yleensä arastelee kysyä "oletko raskaana" kun se voi loukata jos EI ole...

Kerran on mun pikkusisko kysynyt (sillä ikää 10v) että oletko sä raskaana? Mulla oli just menkkaturvotusmaha sillä hetkellä. Nauroin vain että en ole! En ottanut itseeni siitä mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja saunan taa:

juu olen :laugh: kai sulla on oksennuspussi aina mukana kun ulkomaailmassa kuljet?

ehkäpä tarkoitin sitä että ihmiset yleensä arastelee kysyä "oletko raskaana" kun se voi loukata jos EI ole...

Mä oon huomannut että kun tota ylipainoa on niin ihmiset ei aina oikeesti kehtaa kysyä oletko raskaana.
Multa kysy naapurin nainen vasta joskus rv´llä 35 ja jotain että olenko kenties raskaana vaikka melkein päivittäin nähtiin leikkarilla. Mä sanoin sille että kyllähän mä lihava olen, mutta ei mun maha nyt ihan näin iso ole normaalisti :whistle: siihen aikaan mulla oli sentään viel vyötärö ennen raskautta....

Kahdesti ollaan luultu. Ekalla kertaa olin yhdellä ärkkärillä töissä (yli 10 vuotta sitten) ja olin aika lyhyessä ajassa lihonnut aika paljon. Yks vakkariasiakas sitten leikillään kysyi että onkos tyttö raskaana ja mä vastasin että juu laskettu aika on pian. Koko juttu unohtui kunnes olin eksän kanssa yhden pariskunnan luona kylässä. Siellä oli mulle vieras pariskunta, joista tää nainen kysyi multa että odotanko vauvaa. Kertoi että hänen kaverinsa oli kioskijonossa kuullut kun mä olin kertonut olevani raskaana :D :D . Ja siis tätä naista, enkä liioin hänen kaveriaan mä en tuntenut...

Ja toisen kerran kun vein varmaan kuukausi esikoisen syntymän jälkeen vanhoja vaatteita kirpparille. Siinä sitten myyjälle haikailin mun tosi pieniä vaatteita ja totesin että pakko niistä on luopua kun ei varmaan koskaan niihin enää mahdu. Tää myyjä sitten kysyi multa että millon mulla on laskettu aika :D :D . Ja voi sitä raasua kun kerroin että oli kuukausi sitten, sitä hävetti ihan hirveesti vaikka mä en ollut moksiskaan =) .