Yhteinen, ainakin toistaiseksi. Mies on tosin läpeensä kyllästynyt siihen, että taistelen peitosta (ja voitan) joka yö Itse raukka sitten on ilman peittoa ja hytisee.
Niin miekin ja ahdistaisi jos joku olisi koko ajan iholla kiinni. Haluun nukkua rauhassa ja varpaatkaan eivät näy.Omat peitot on siitä syystä että mie tykkään yön aikana rullata itteni peiton sissään ja siksi että mies aina nyysii kaikki peiton itelleen muuten vaan. Nukkumaan laitettaan molempien peittojen alla, eli yhistettään ne meijän päälle ja siitä sitte unissaan kumpiki tarraa omaan peittoonsa
samat jutut täällä =)Yhteinen peitto, silleen mä pääsen ihan iholle ukkoon kiinni... Se sitten aamusin heräilee jostain sängyn reunalta kun on paennut mua koko yön :heart:
Miten voitkin olla niin kaksinaamainen ensin sanot että et ota suihin, et harrasta seksiä missään muodossa miehesi kanssa ja miehesi haluaa myös nin ja silti nukutte saman peiton alla. Taidat olla oiiiikein sio trolli.Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23342115:samat jutut täällä =)
No huh huh. Missä olen näin sanonut?Miten voitkin olla niin kaksinaamainen ensin sanot että et ota suihin, et harrasta seksiä missään muodossa miehesi kanssa ja miehesi haluaa myös nin ja silti nukutte saman peiton alla. Taidat olla oiiiikein sio trolli.
kts.suihinottoketju. =)Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23342296:No huh huh. Missä olen näin sanonut?
Sinulla on lukihäiriö.kts.suihinottoketju. =)
Tuo on jo säälittävää, jos on valinnut itsellen eunukki miehen on turhaa yrittää päteä mammana joka tykkää seksistä.Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23342315:http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1937717-ottaako-kaikki-muut-naiset-sui/
Tässä ketju, kannattaa pyytää joku avuksi, jos et itse ymmärrä lukemaasi.
Olet hassu :hug:Alkuperäinen kirjoittaja älä viitsi;23342372:Tuo on jo säälittävää, jos on valinnut itsellen eunukki miehen on turhaa yrittää päteä mammana joka tykkää seksistä.