Onko teillä kokemusta orgioista tai vastaavista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Miksi, Roosa, ette sitten enää käy.

Mun on kyllä myönnettävä, että varmaan ekaan tuollaiseen olisi tullut mentyä kännissä. Ja nuorena tuo homma ei ollut hallussa, niin olisi varmaan kussut homma siinä vaiheessa. Toki en ikinä ole ollut (kännissäkään) millään muotoa aggressiivinen.

Mut tosiaan onhan sitä tavallaan spontaaneissa orgioissa ollut nuoruudessaan. Juuri tuollainen mökkikuvio. Mutta tosiaan alkoa kunnolla rohkaisuna.

Tuo kuvaamishomma on kyllä nykyään pirullinen. Varmaan aina on joku epeli, jolle tämäkin tulee mieleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Miksi, Roosa, ette sitten enää käy.

Mun on kyllä myönnettävä, että varmaan ekaan tuollaiseen olisi tullut mentyä kännissä. Ja nuorena tuo homma ei ollut hallussa, niin olisi varmaan kussut homma siinä vaiheessa. Toki en ikinä ole ollut (kännissäkään) millään muotoa aggressiivinen.

Mut tosiaan onhan sitä tavallaan spontaaneissa orgioissa ollut nuoruudessaan. Juuri tuollainen mökkikuvio. Mutta tosiaan alkoa kunnolla rohkaisuna.

Tuo kuvaamishomma on kyllä nykyään pirullinen. Varmaan aina on joku epeli, jolle tämäkin tulee mieleen.

Aiemmin käytiin noissa yleensä talvisin kun oli vapaa-aikaa liikaa ja tylsää. Nii ja sinkkuna tietty kokeilin kaikkea mitä vastaan tuli. Ihan uteliaisuuttani.

Nykyäänhän me matkaillaan talvella. Ei oikeastaan ole enää aikaa eikä viitsitä uhrata rahaakaan siihen. Hotelliyöhön ruokineen uppoaa helposti pari sataa ja sillä elää kivasti pari ekstrapäivää kanarialla.
 
vierailija
Aiemmin kun kotona järjestettiin vielä juhlia oli joku huone varattu panemiseen. Sinne eksyi aina joitakin pariskuntia samaan aikaan. Ehdoton kuvauskielto oli silloinkin mutta kyllä nettiin eksyi videopätkiä missä pimeässä huoneessa näkyi panevia teinejä ja joku sanomassa että kamera vi**uun täältä.
 
Sillä tavalla että huoneessa on useampi pariskunta naimassa keskenään tai toisiaan - ei.
Mutta olen pannut kun viereisestä asunnosta on kuulunut toisen pariskunnan äänet, ja olen salakuvannut toisten touhua kun sitä harrastettiin tiedekunnan kirjastossa siistimättä jälkiä. Thaimaassa toteutin kerran 2N+M-session. Opiskellessa jouduin monta kertaa kuuntelemaan naapureiden ääniä enkä erityisemmin pitänyt siitä. Siksi ollaan siististi kun on yövieraita, kuten daamini sisko juhannuksena.
 
vierailija
Yleensä näitä pyörittävät pervot miehet. Suurin osa naisista ei ole tuolla omasta halustaan. Osa huoria, osa pakotettu muuten. Esim. silleen ettö miehillä parisuhteissa usein taloudellinen ylivalta.
Ja nainen pakottaa silleen että istuu pankin päällä sellaisen karvakantisen jonne pelkkiä panoja valuuttaa vastaan. Naisella on parisuhteessa usein seksuaalinen ylivalta.
 

Yhteistyössä