onko teillä kaikilla hienot uudet autot vai joutuuko joku ajaan vielä vanhalla?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä se on vaan niin että kun on 60tonnia painoa ja ylämäki niin siihen mäkeen tarvitaan vauhtia sitten te mopokorttilaiset ajatte sitä autoanne mäkeen sen alle 80km 80 alueella
Ei mulla oo mopokorttia |O
Mun isä oli ammattiautoilija ikänsä ja hän sekä autokoulun opettaja molemmat painottivat että ei jarrutella mäissä.....

Sä puhut nyt isoista rekoista ja sensellaisista, mä puhuin mersukuskeista taksareina.
Aiiivan eri asia.....
 
Mulla 02 ja myynnissä. Ostoslistalla olis farkku, ei vuosimallilla väliä. Miehellä 92 avoauto, haussa talviauto, vanhaa kattelee koska tykkää niistä enemmän :D

Oiska upouus iha kiva, mut en kyl uskaltais ajaa metriäkään sillä :D
 
[QUOTE="vieras";24386103]emme aja kuin korkeintaan 5v vanhoilla. turvallisuus ja luotettavuus ennen kaikkea.[/QUOTE]

just tuon takia vähän vanhemmilla. kun asia on päinvastoin kun luulet.
 
"vieras"
vm-99, auttamatta liian pieni..kolmeovinen kauppakassi, tiukkaa tekee kahden lapsen ja koiran kanssa vaan ei mulla ede ole varaa tuohon...on isäni nimissä ja jos se siirtää sen mun nimiin niin myytävä pois:/ tiukkaa tekee edes bensakuluja kustantaa..ei tässä paljoo voi haaveilla mistään katumaasturista:D
 
Aries 78
Ei se uuden auton omistaminen tehe autuaaksi, Meillä on ollut kaksi tuliterää autoa. Mutta maksaa ittensä kipiäksi, vaikka saisi 2 vuotta vanhemmanauton puolet uuden hinnasta.

Eron vuoksi jouduin myymään uudehkon Volvon pois, ja ostin tilalle tuollasen patongin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja häh;24386465:
mikä sokerimummoauto?
soccer on ameriikan englantia ja meinaa eurooppalaista jalkapalloa. Eli ameriikassa kaikilla perheenäideillä on soccermumkaarat joilla ne kuskaa lapsia kouluun, koulusta pois, jalkapallotreeneihin ja sieltä pois.
 

Yhteistyössä