onko teillä kaikilla hienot uudet autot vai joutuuko joku ajaan vielä vanhalla?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
En sunkka mää ainagan muista mitä vuosimallia tuo punainen vaara on, mutta ei se nyt kyllä uuskaan ole.....

Viimevuosisadalta :D

Ei ole varaa pakasta revittyyn autoon eikä edes pari vuotta vanhaan, joten vanhemmalla ajetaan eikä ymmärretä edes hävetä.
 
Meillä on 12 vuotta vanha auto, mutta en ajattele yhtään, että joudun sillä ajaan. Hyvä auto on ja en todellakaan rahaa tuhlaisi uuteen. Kun tuosta alkaa vikaa löytyä niin sitten taas vaihdetaan semmoiseen 10 vuoden ikäiseen menopeliin.
 
"vieras"
Meillä on auto vuosimallia -94. Kumpikaan ei tarvita autoa työmatkoilla ja lähinnä se seisoo parkkipaikalla odotellen isompia kauppa- tai mökkireissuja. Auto on edullinen ylläpitää: vie vähän bensaa, varaosat ovat edulliset ja tarvittaessa mies osaa korjata sen itse.
 
"Ei kiitos Kiaa"
Meillä on ollut niin, että auto ei saa olla yli 5 vuotta vanha. En myöskään päästä lapsiani kenenkään kyytiin, jonka auto ei ole vähintään vuosimallia 2006.
 
"vieras"
[QUOTE="Ei kiitos Kiaa";24384340]Meillä on ollut niin, että auto ei saa olla yli 5 vuotta vanha. En myöskään päästä lapsiani kenenkään kyytiin, jonka auto ei ole vähintään vuosimallia 2006.[/QUOTE]

just...
 
"vieras"
[QUOTE="Ei kiitos Kiaa";24384340]Meillä on ollut niin, että auto ei saa olla yli 5 vuotta vanha. En myöskään päästä lapsiani kenenkään kyytiin, jonka auto ei ole vähintään vuosimallia 2006.[/QUOTE]

Kai tää oli vitsi? olihan... pakko olla.
 
Ammatikseen ajaja
[QUOTE="Kupla";24383341]Mulla on ihan uus auto (Audi) ja sitten sellane -67 vm. oleva Kupla :)
Vanhalla autolla on aika kiva huristella kesäaikaan. Laitatutin sen nättiin kuntoon. Oon aina tykännyt Kuplista paljon.. johtuu kait siitä, että silloin kun olin pieni, niin isällä oli Kupla :D Yleensäkin wanhat autot on aivan ihania, jos ne on hyvin säilyneitä tai laitettuja.. Tarkoitan siis oikein vanhoja autoja.[/QUOTE]

Audistit ovat totaalisen mulkkuja liikenteessä. Samaa kastia bemaristien kanssa. Luulevat että ajavat premium autolla mutta ostavat kalliin volkkarin.
 
Ammatiautolija
[QUOTE="vieras";24384497]kyllä niitä mulkkuja löytyy ammattiautoilijoistakin, paljon[/QUOTE]

Kyllä se teidän syytä se törttöily on pitääkö jäädä eteen hidastelemaan ?
 
Ammattiautoilija huudattakoon minkä ehtii, mutta eräänkin kerran olen erittäin törtön taksarin kyydissä jonkun mersun takapenkillä istunut ja pelännyt....

Eli se illan tienesti ja kiire se tienata. Liikennesäännöistä viis. Oikastaan vähäsen. JA koska ajaa ammatikseen, niin osaa....
 
Ammattiautoilija
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24384583:
Ammattiautoilija huudattakoon minkä ehtii, mutta eräänkin kerran olen erittäin törtön taksarin kyydissä jonkun mersun takapenkillä istunut ja pelännyt....

Eli se illan tienesti ja kiire se tienata. Liikennesäännöistä viis. Oikastaan vähäsen. JA koska ajaa ammatikseen, niin osaa....
Kyllä se on vaan niin että kun on 60tonnia painoa ja ylämäki niin siihen mäkeen tarvitaan vauhtia sitten te mopokorttilaiset ajatte sitä autoanne mäkeen sen alle 80km 80 alueella
 

Yhteistyössä