no ns vapaapäiviä kaks kertaa viikossa kun tytöllä on hoitopäivä B) muuten taas nuo vapaa illat menee taas miehen kanssa viettäen :heart: ja aina tarvittaessa saadaan hoitoapua
Siis mulla ihan sama juttu. Miehellä on sellanen ilme kasvoilla, että mulle tulee jostain syystä kauheen huono omatunto jos lähden viettään omaa aikaa vaikka kaupungille... Mäkin ajattelin ensin että kuvittelen, mutta jopasjotainAlkuperäinen kirjoittaja Florence:Meillä taas ( mun kuvittelua?? ) mies on jotenkin outo, kun teen lähtöä. Väittää ettei ole, mutta aina musta siltä tuntuu :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei. Kun en osaa lähteä täältä. Lapset heti inisevät jos teen lähtöä.
Alkuperäinen kirjoittaja Suellen:Siis mulla ihan sama juttu. Miehellä on sellanen ilme kasvoilla, että mulle tulee jostain syystä kauheen huono omatunto jos lähden viettään omaa aikaa vaikka kaupungille... Mäkin ajattelin ensin että kuvittelen, mutta jopasjotainAlkuperäinen kirjoittaja Florence:Meillä taas ( mun kuvittelua?? ) mies on jotenkin outo, kun teen lähtöä. Väittää ettei ole, mutta aina musta siltä tuntuu :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei. Kun en osaa lähteä täältä. Lapset heti inisevät jos teen lähtöä.
näin. paitsi että kerran viikossa käyn yksin kaupassa. onko se sit säännöllistä omaa aikaa, siitä en tiedäAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Ei ole säännöllistä vapaata, ei sellaisia menoja, jotka toistuisivat tietyin ajoin. Mutta jos tahdon, voin kyllä järjestää itselleni aikaa ja järjestänkin
Aikas lailla peesi. Jos olisi joku oma harrastus (laiska minä...) niin ei sekään mikään ongelma olisi.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Saan vapaa aikaa niin paljon kuin tahdon, joko mieheni kanssa kahdestaan tai yksin, joten ei ole mitään säännöllistä "vapaa päivää".