Onko teillä äideillä säännöllinen "vapaa ilta"?

nikitön
Ei ole säännöllistä mutta vapaata saan ihan miehen omasta tahdosta, eilenkin olin nukahtanut niin mies oli sillä välin nuo muksut ottanut ja lähtenyt kun soittelin perään niin totes mene vaikka jonkun kaveris luo tai kaupunkiin jos on tylsää... tätä tapahtuu yleensä aika monena päivänä viikossa...

Heli
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Hassua että joku tuossa kommentoi syyksi lasten pieni ikäero...ym ym.
Ainahan niitä selityksiä riittää! Jos ei halua omaa aikaa niin sitten ei halua,fine.
Silloin kun mies on ollut työmatkoilla ja ollaan asuttu ulkomailla ilman tukiverkostoa niin olen hommannut lastenhoitajan tai kysynyt naapurilta voiko katsoa hetken lapsia.Olisin varmaan masentunut jos olisin ollut lasten kanssa 24/7.
Ei selityksiä, vaan kerroin mikä elämäntilanteeni on. Ei masennus johdu siitä että olen lasten kanssa kotona 24/7 :) Minusta on hassua, että heti ollaan arvostelemassa jos ei elä samallalailla kuin itse..

Jos haluan käydä yksin jossain, niin se kyllä onnistuu. Ajoitan menon joko ukon vapaapäivälle, tai sitten vien muksun mummolaan siksi aikaa.
Mutta ei mulla mitään säännöllistä aikaa ole, millon sen teen.

Ja meillä on ukon kanssa kerta viikkoon sellainen yhteinen ilta että muksu on mummolassa yökylässä.

JT
Todellakin on. Käyn ke, pe, la ja su; salilla, jumpalla, solariumissa ym. Mies käy aamuisin ennen töihin menemistä kuntosalilla ym. ja niin minä pääsen iltaisin ihan rauhassa.

vierailija
kerran viikossa käyn jumpassa, sillon mies hoitaa lasten (3 kpl ) iltahommat ja laittaa nukkumaan. muuten pääsen lenkille vaikka joka ilta kun lapset on nukkumassa. muutaman kerran vuodessa käyn myös tyttökavereitten kanssa ulkona.

Välillä on välillä ei. Riippuu siittä miten viihtin sen järjestää ja saan kotimiehiä. Tai miten miehen työvuorot menee.
Nyt olen tiukasti pitäny siittä kiinni että pääseen nyrkkeileen kerran viikossa.

eipä mittää säännöllistä vapaata oo...eikä kyllä miehelläkään... miulle riittää hyvin se, et esim. lähden koirien kans kelkalla ajamaan pidemmän lenkin iltasella ja mies sit saattaa lähtee seuraavana iltana...vuoroin käydään milloin missäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:
Eipä ole mitään säännöllisiä, aika harvoin käyn missään ilman lapsia. Ihan vaan kun yksin ei kehtaa lähteä, ei taho saada ikinä ketää mihkään.
Mulla on ihan toi sama "pulma", kukaan ei koskaan pääse muka mihinkään. Ostoksilla tykkään käydä yksin, mutta baariin on vähän orpo mennä yksin tai leffaan tai syömään..

Yhteistyössä