Ei mitään sovittua säännöllistä koska se nyt vaan ei onnistuisi. Mut vapaa illan saan sillon kun semmosen haluan.
Ei selityksiä, vaan kerroin mikä elämäntilanteeni on. Ei masennus johdu siitä että olen lasten kanssa kotona 24/7 Minusta on hassua, että heti ollaan arvostelemassa jos ei elä samallalailla kuin itse..Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Hassua että joku tuossa kommentoi syyksi lasten pieni ikäero...ym ym.
Ainahan niitä selityksiä riittää! Jos ei halua omaa aikaa niin sitten ei halua,fine.
Silloin kun mies on ollut työmatkoilla ja ollaan asuttu ulkomailla ilman tukiverkostoa niin olen hommannut lastenhoitajan tai kysynyt naapurilta voiko katsoa hetken lapsia.Olisin varmaan masentunut jos olisin ollut lasten kanssa 24/7.
Mulla on ihan toi sama "pulma", kukaan ei koskaan pääse muka mihinkään. Ostoksilla tykkään käydä yksin, mutta baariin on vähän orpo mennä yksin tai leffaan tai syömään..Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:Eipä ole mitään säännöllisiä, aika harvoin käyn missään ilman lapsia. Ihan vaan kun yksin ei kehtaa lähteä, ei taho saada ikinä ketää mihkään.