Onko teillä puukenkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Carita:
Minulla kävio kerran niin, että töissä kävin ulkona ja puukkareiden pohjaan tarttui lunta ja kun tuklin sisälle, niin nehän oli ihan kermeen liukkaat. Lensin oikein kunnolla pepulleni respan nenän edessä ja kengät lensi jalasta komeassa karessa kamalalla kolinalla. Että tällainenkin kokemus.

ja mulla luiskahti kerran pyörän polkimelta ylämäessä ja päädyin rähmälleni

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Hei hyvä ajatus, voisko hommata työkengiksi. Mulla on tuolla sellaset hollannikkaat, joihin varpaiden paikat kulunu, oikeet puukkaritki ollu joskus.

Minä haluaisin ihan kotikäyttöön ja sellaiseen yleiskäyttöön, crocsien tilalle

Alkuperäinen kirjoittaja Yks:
Minulla kävio kerran niin, että töissä kävin ulkona ja puukkareiden pohjaan tarttui lunta ja kun tuklin sisälle, niin nehän oli ihan kermeen liukkaat. Lensin oikein kunnolla pepulleni respan nenän edessä ja kengät lensi jalasta komeassa karessa kamalalla kolinalla. Että tällainenkin kokemus.

kaupassa töissä olessani käytin puukenkiä työkenkinä enkä suosittele. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun ne kolisivat jalasta ihan omille teilleen

Löytyy kahdet mustat ruotsalaiset. Jossain vaiheessa ei tullu oikeen muita käytettyäkään mut nyt on käyttö jäänyt vähemmälle... ne jalassa kun ei oikeen viitti juosta ton meiän ikiliikkujan perässä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Löytyy kahdet mustat ruotsalaiset. Jossain vaiheessa ei tullu oikeen muita käytettyäkään mut nyt on käyttö jäänyt vähemmälle... ne jalassa kun ei oikeen viitti juosta ton meiän ikiliikkujan perässä. :D

Minä kun taas ajattelin, että nimenomaan niillähän se olisi hyvä Eemelinkin perässä juosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Yks:

Puukkarit on aivan ihanat kengät kunhan ei tarvitse juosta, kiipeilla, kulkea niillä lumessa tai temppuilla. Muuten käy juuri näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Mulla on kotikäytössä puukengät. Yksi hassu käyttää täällä töissä puukenkiä. Hiukan liian hyvin kuuluu missä se liikkuu, mutta kyllä yhden vielä kestää...

Eikös se ole vain mukavaa kun kuulee, että toinen on tulossa? :) No joo..mutta puukenkien kuuluukin vähän kopista ja onhan niissä kuitenkin kumilaput pohjissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:
Mulla on kotikäytössä puukengät. Yksi hassu käyttää täällä töissä puukenkiä. Hiukan liian hyvin kuuluu missä se liikkuu, mutta kyllä yhden vielä kestää...

Eikös se ole vain mukavaa kun kuulee, että toinen on tulossa? :) No joo..mutta puukenkien kuuluukin vähän kopista ja onhan niissä kuitenkin kumilaput pohjissa.

Kyllä ne silti aika kovasti kopisee, jos on kovat ja vielä kaikuvia tiloja.

Alkuperäinen kirjoittaja Ahkeraliisa:
puukengät olleet käytössä monta kesää, ihania ja hyviä jalassa. Viime kesänä ostin Espriten ja olen tyytyväinen:)

Juu mäkin ostin viime kesänä Espritin mustat avokärkiset puukengät ja ovat niin mahtavan hyvät. Ne on jalassa melkeinpä aina, työkenkänä (juu, jakkupukujen kanssa), kesällä myös työmatkoilla. Pariisin matkatkin teen puukengillä, musta se vaan rikkoo sen tätimäisen vaikutelman mikä jakkupuvusta muuten voi tulla, jos on kovin perinteiset korkokengät kaverina.

Alkuperäinen kirjoittaja Sihteeri:

Kyllä ne silti aika kovasti kopisee, jos on kovat ja vielä kaikuvia tiloja.

Kyllä ne korkokengätkin kopisee tosi paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ahkeraliisa:
puukengät olleet käytössä monta kesää, ihania ja hyviä jalassa. Viime kesänä ostin Espriten ja olen tyytyväinen:)

Juu mäkin ostin viime kesänä Espritin mustat avokärkiset puukengät ja ovat niin mahtavan hyvät. Ne on jalassa melkeinpä aina, työkenkänä (juu, jakkupukujen kanssa), kesällä myös työmatkoilla. Pariisin matkatkin teen puukengillä, musta se vaan rikkoo sen tätimäisen vaikutelman mikä jakkupuvusta muuten voi tulla, jos on kovin perinteiset korkokengät kaverina.

Tuo on ihan totta. Olen joskus nähnyt ihan perinteiset (valkoiset) puukengät yhdistettynä jakkuhameeseen eikä sekään kyllä yhtään pöllöltä näyttänyt, päinvastoin.

Yhteistyössä