Onko teillä pienillä vauvoillakin välikausipuku ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja immu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

immu

Vieras
Ostatteko te 62 - 68 cm välikausipukuja vai mitä käytätte näin syksyllä pienillä vauvoilla ? Jotenkin vain tuntuu turhalta ainakin joku kallis puku, kun lapsi ei kuitenkaan vielä liiku ulkona...muuta kun vaunuissa :)

Meillä 09- alkukeväästä syntyneellä vauvalla vanupuku on jo liian pieni. Ostin fleecehaalarin, johon saa tarvittaessa villavaatteet alle. Sitten siirryn suoraan talvihaalariin. :) Vauva nyt 68 kokoa.

Mä olen varmaan friikki, mutta en todellakaan. Ostin tälle 74 kokoiselle semmosen reiman vihreän ohkasen puvun, ei oo tekkiä, ja siinä päällä käytetään kosteella kurahousuja. Kun kuitenkin istuu aika paljon vielä pihalla. En mä viittis mitään tekkejä ostaa. Mutta kyllä kai ostavat kun niitä sen kokosiakin on kaupoissa.

Mulla on ohut fleecepuku jossa myös pieni vuori, ja käännettävät "tumput ja lahkeet" kuten äp vanupuvussakin. Kirppikseltä 2e.

Sitten on hieman paksumpi puku huuto.netistä 3e ja tarpeen vaatiessa äp vanupuku.

Meillä likka kulkee ison koon "unipuvulla" (vai miksikä sitä pitkähihaista/pitkäpunttista sisähaalaria nyt kutsutaan) :D Alla ihan tavalliset päälivaatteet. Tai sitten paksummilla potkareilla ja hupparilla. Ainakin vielä toistaseks. Kohta täytyy varmaan keksiä jostain villapaitaa yms.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Meillä 09- alkukeväästä syntyneellä vauvalla vanupuku on jo liian pieni. Ostin fleecehaalarin, johon saa tarvittaessa villavaatteet alle. Sitten siirryn suoraan talvihaalariin. :) Vauva nyt 68 kokoa.

oho, meillä äpn vanupuku on nyt sopiva tosin se on vuoden takaisesta pakkauksesta, mutta luulis että saman kokosia. tyttö on nyt 76cm

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:

oho, meillä äpn vanupuku on nyt sopiva tosin se on vuoden takaisesta pakkauksesta, mutta luulis että saman kokosia. tyttö on nyt 76cm

Ei ne ole samankokoisia. Tän vuoden vanupuku on tosi nafti.

Mun pojalla 74cm välikausipuku siis takki ja housut. Jonku verran konttailee ulkona, eikä oo vielä ollu kylmissään. Sit on paksumpi 80cm haalari jossa ohut fleecevuori.

Mä ostin viime syksynä meidän pienelle välikausihaalarin, löysin käytettynä netistä ja koko oli 68cm ja merkki Lassie.
Puku oli tosi iso pojalle ( 5kk ) hihoja ja lahkeita sai kääntää.
Keväällä ajattelin sitten ettei se puku enää inahdakkaan tuolle taaperolle päälle, mut kas kummaa, mahtuipas. :D Ja mahtuu yhä edelleen, poika on nyt 1v 5kk ja puku on yhä käytössä.
Puvussa on joko tosi isot koot tai sitten siihen on sattunut väärä koko lappu. Koska muut vaatteet pojalla kuitenkin on 80-86cm.

Niin ja kyllä mä vauvalle tykkään syksyllä pukea tuulihaalarin päälle kun lähdetään kärryttelemään tai kauppaan. Katsele ap sinäkin, jos vaikka löydät käytetyn haalarin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo, se on kyllä paljon pienempi on kuin saamani toinen kelta-valkoraidallinen (en tiedä miltä vuodelta se on).

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mä ostin viime syksynä meidän pienelle välikausihaalarin, löysin käytettynä netistä ja koko oli 68cm ja merkki Lassie.
Puku oli tosi iso pojalle ( 5kk ) hihoja ja lahkeita sai kääntää.
Keväällä ajattelin sitten ettei se puku enää inahdakkaan tuolle taaperolle päälle, mut kas kummaa, mahtuipas. :D Ja mahtuu yhä edelleen, poika on nyt 1v 5kk ja puku on yhä käytössä.
Puvussa on joko tosi isot koot tai sitten siihen on sattunut väärä koko lappu. Koska muut vaatteet pojalla kuitenkin on 80-86cm.

Niin ja kyllä mä vauvalle tykkään syksyllä pukea tuulihaalarin päälle kun lähdetään kärryttelemään tai kauppaan. Katsele ap sinäkin, jos vaikka löydät käytetyn haalarin.

Mun vauvalla oli myös Lassien vk-puku joka mahtu tosi pitkään. Ostin ihan vauvalle oliko 68cm vai 74 en nyt muista, mutta eka sai kääriä hihoja j puntteja ja meni vielä kun käveli, että oli tosi pitkä ikäinen puku käytössä.

ei mun pakkauksessa mtn vanupukua ollut! sellainen ohut vaalea haalari oli, mutta ei sillä ulkona tarkene

minä tarkoitan myös tätä sinivalkoista pukua mikä tuli vuoden 2008 vauvoille.
Siis ja meillä se menee edelleen..

Meillä on ilmeisesti ihan erikokoiset puvut. Meidän poika on nyt 76 cm. Vanupuku kävi meillä pieneksi jo keväällä, eli ei mennyt enää silloin, kun poika oli sen n. 68 cm.

Mun 68 cm pitkä vauvani kävelee jo vähän tukea vasten, joten näin tarpeelliseksi välikausipuvun. Jos ulkoilisi vain vaunussa, oltaisiin varmaan pärjäilty vanuhaalarilla ja vastaavilla.

Mulla oli tuon kokoiselle fleece ja äp-pakkauksen vanupukua käytin myös aika paljon näillä keleillä.

Juuri näin meilläkin. Vasta sitten kun oli sen kokoinen että istui eism pyörän kyydissä, on käytetty vk-pukua.

Yhteistyössä