Onko teillä käynyt koskaan vaatteiden kanssa näin,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli teillä on kahdet melko identtiset housut. Toiset on tosi hyvässä kunnossa ja siistit. Toiset taas sellaiset jotka on muuten ihan ok, mut haaruksessa on jumalaton reikä. Sit aamulla kiireessä töihin lähtiessä vedätte kaapista ekat housut jotka sattuu käteen jalkaan ja te kuvittelette et ne on nyt ne hyväs kunnos olevat housut.

No sitten te ootte töissä ja mietitte et miksi ihmeessä kävellessä tulee outo tunne reisiin. Kellot ei kuitenkaan soita mitään kun kuvittelette et teillä on ne hyvät housut jalassa. Meette sit ihan kauppaankin, tuulenvire tuntuu jotenkin erilaiselta pihalla kävellessä. Kaivaessanne autonavaimia housuntaskuista tajuatte viimein, et ootte koko päivän kulkenut niissä housuissa joissa on valtava reikä haaruksessa! Ihanaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Priceless :D ! Ja kuinka monta kertaa olet kumartunut tänään töissä tai istunut jalat hiukankin auki... :D

Mä en oikeesti edes halua tietää! Niin noloa, terkkuja vaan kaikille porilaisille jotka olitte tänään pick n payssa :D :ashamed:

mulla joskus yläasteella ratkes farkkujen takamus...voi luoja että hävetti! pidin sitten takkia vyötäröllä että se peittäis sen reiän...kotimatkalla kaverit ihmetteli että eikö mulla oo kylmä kun en takkia pidä päällä...

mul oli kerran sutinaa yhden miehen kanssa ja yksillä treffeillä olin pukeutunut melko tiukkoihin nahkabyysiin.

Siinä se ilta meni, oltiin siis heillä. Tuli kotiinlähdön aika ja kumarruin laittamaan kenkiä jalkaani, mies oli mun takana.

Himassa huomasin että housut oli persvaosta halki.

Mulla on nyt toinen mies.

Yhteistyössä