onko teillä muilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
paljon luomia? esim 50 tai 100. Mulla on tosi paljon ja pelkään koska mun äitini kuoli melanoomaan, ja olen polttanut nuorempana ihoni tosi monta kertaa. Mulle vaan on tullut noita luomia nyt tosi paljon. Ei mitään kovin isoja mutta :\| , pitäisi kai mennä lääkärille näyttään :ashamed:

Minulla on luomia enemmän kuin tarpeeksi. Yläasteella aikaa tappaaksemme , kun kavereiden kanssa kilpailtiin kellä on eniten luomia, jollain tietyllä alueella saavutin monet ykkössijat =) Mutta ihan vakavasti: mielesi rauhoittuu, kun tilaat lääkäriltä ajan ja sitä kautta saat esim. lähetteen ihotautipoliklinikalle, jossa osataan sanoa onko syytä huoleen, mitä luultavammin ei :hug: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:01 Vatkuli kirjoitti:
Minulla on luomia enemmän kuin tarpeeksi. Yläasteella aikaa tappaaksemme , kun kavereiden kanssa kilpailtiin kellä on eniten luomia, jollain tietyllä alueella saavutin monet ykkössijat =) Mutta ihan vakavasti: mielesi rauhoittuu, kun tilaat lääkäriltä ajan ja sitä kautta saat esim. lähetteen ihotautipoliklinikalle, jossa osataan sanoa onko syytä huoleen, mitä luultavammin ei :hug:

kiitti sulle, mieleni rauhottui jo sun vastauksesta =) , mutta käyn kuitenkin lääkärissä, ajattelin vaan kun toi melanooma on periytyvä :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:04 vieras kirjoitti:
Mulla on paljon ja koko ajan näkyy tulevan lisää :whistle: Suurin osa on tummanruskeita, mutta on myös vaaleampia!
Onhan niitä hyvä seurailla, miten kasvavat tai muuttuvat.

thanks sullekkin, luulin jo että olen ainut ja mulla on VARMASTI melenooma :(

Mä olin vähän aikaa sitt varma, että mulla on ihosyöpä, kun yks luomi muuttui yhdessä yössä tosi pahan näköseks ja alko vuotaa verta.... Kävin vielä ihotautiliiton sivuilla netissä ja tietysti mulla oli kaikki syöpäoireet....
Menin sitten paniikissa lääkäriin ja lääkäri vaan nappas sen luomen irti ja sano, että se siitä.....

mulla oli joskus käsivarressa melko isokin , mut otin ja leikkasin ite pois , sattuu kyllä sen verran etten suosittele kellekkään :attn: .
lääkäriin sen takia oli sitten pakko mennä kun ei ollu ompeluvehkeitä , ei oo luomea näkyny sen jälkeen :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mulla oli joskus käsivarressa melko isokin , mut otin ja leikkasin ite pois , sattuu kyllä sen verran etten suosittele kellekkään :attn: .
lääkäriin sen takia oli sitten pakko mennä kun ei ollu ompeluvehkeitä , ei oo luomea näkyny sen jälkeen :D

mun sisko raapi joskus selässä olevaa luomeaan. ilmeisesti rapsutti sitä vielä koko yön. aamulla kun se heräs niin luomi oli jäänyt lakanalle ja kauhee määrä verta. noista isoista luomista voi miltei vuotaa kuiviin jos ne irtoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
paljon luomia? esim 50 tai 100. Mulla on tosi paljon ja pelkään koska mun äitini kuoli melanoomaan, ja olen polttanut nuorempana ihoni tosi monta kertaa. Mulle vaan on tullut noita luomia nyt tosi paljon. Ei mitään kovin isoja mutta :\| , pitäisi kai mennä lääkärille näyttään :ashamed:

Onneksi ei ole ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:

No ei kannata muutenkaan itse poistella. Lääkärin poistamat luomet tutkii patologi joten jos niissä on syövän merkkejä, sitä syöpää voidaan alkaa hoitamaan ajoissa.

Yhteistyössä