Onko teillä lapsen huoneen ovi kiinni yöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilä vielä kuopus nukkuu mejän kans samassa huoneessa, mut noi isommat kylläon aina tyknny nukkua ovi vähän raollaan..

Meillä kissa ja sillä oli tapana aina vaania yöllä nukkuvia, niinpä me aina laitetaan se nukkumaan suihkuhuoneeseen yöksi.. ei tarvi enää pelätä että kissa ois yöllä kintussa kiinni:)

Jotenka siis jos teilä vaikka esim. kodinhoitohuone tai joku muu vastaava nii laittakaa se koira sinne aina yöksi, ei tarvi sitä huolehtia:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Piskipirulainen on vaan niin ärsyttävä, että jos sen lukittee jonnekkin oven taakse yöksi, niin huutaa siellä sitten niin kauan, että päästetään vapaaksi. AAARGH! En kyllä raski laittaa ovea kiinni kun haluan tosiaan heti kuulla jos lapsella jokin hätä.

kyllä se oppii siihen, menee vaan jonku aikaa että se tajuaa että jahas tää on mun paikka öisin:) Mie olen saanu kissan opetettua niin kyllä sie koiran:)

Mä peesaan kanssa ihan täysin tota portti-ratkaisua, se kuulostais ehkä miellyttävimmältä ja helpoimmalta koko perheelle!! Ei tarvi lukita koiraa minnekään ja ovi pysyy silti auki :)

Rakosillaan tai kiinni. Kun lapset on olleet pienempiä, on ovet olleet koko yön kiinni, jotta kissatkin on saaneet vetää rauhassa rundia/kattirallia :D Mutta nyt isompinä unenlahjat on jo niin hyvät, ettei kolina haittaa.

Meiän 2v pojan huoneen ovi laitetaan illalla raolleen, kun hän käy nukkumaan.. Kun itse olen menossa nukkumaan, niin käyn aina tsekkaamassa pojan, että miten nukkuu ja jätän samalla oven kokonaan auki.. Meidän huone ei ole ihan pojan huoneen vieressä, joten kuulen paremmin kun ovi on kunnolla auki, jos yöllä jotain hätää tulee..

Yhteistyössä