Onko teillä lapsen huoneen ovi kiinni yöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rotta

Vieras
Siis pienen lapsen? Meidän poju 1v 3 kk nukkuu omassa huoneessaan yön ja ovi on aina kiinni illan, että saa rauhassa nukkua. Kun menemme itse nukkumaan, laitetaan ovi raolleen. Voiskohan ovi olla kiinni koko yön? Jotenkin vaan tuntuu niin hurjalta.. Tämä siksi, että koiramme on alkanut mennä yöllä pojan huoneeseen ja sänkyyn. Koira ei saa olla sängyssä tai sohvalla, mutta yöllä ottaa erivapauksia ja eihän sitä ole kukaan komentamassa yöllä kun kukaan ei näe temppua.

Sepposen selällään kun kuopus, 2-vuotias, menee nukkumaan, sitten laitan kiinni kun myös isoveljet menevät samaan huoneeseen tuntia myöhemmin. Lähinnä siksi vain, että katson leffoja yms. jotka voivat olla liian rajua kuunneltavaa lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja auki ovi:
Mä lukitsisin mielummin sen piskin vessaan yöksi tms.

Niinpä. Meillä kissa viettää yöt kodinhoitohuoneessa, sillä rakastaa käpertyä nukkuvien lasten sänkyyn. Eläimet saattaa mennä myös kasvojen, rinnan tai kaulan päälle, en antaisi minkään eläimen nukkua lasten kanssa. Ja ovi on auki, jo ilman vaihtumisen takia.

Piskipirulainen on vaan niin ärsyttävä, että jos sen lukittee jonnekkin oven taakse yöksi, niin huutaa siellä sitten niin kauan, että päästetään vapaaksi. AAARGH! En kyllä raski laittaa ovea kiinni kun haluan tosiaan heti kuulla jos lapsella jokin hätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin ex-Örppi:
Alkuperäinen kirjoittaja auki ovi:
Mä lukitsisin mielummin sen piskin vessaan yöksi tms.

Niinpä. Meillä kissa viettää yöt kodinhoitohuoneessa, sillä rakastaa käpertyä nukkuvien lasten sänkyyn. Eläimet saattaa mennä myös kasvojen, rinnan tai kaulan päälle, en antaisi minkään eläimen nukkua lasten kanssa. Ja ovi on auki, jo ilman vaihtumisen takia.

meillä on sellaset hassut ventiilit ikkunaluukuis joista vaihtuu ilma

meillä ollut lapsen huoneen ovi aina kiinni. Enkä edes ole ajatellut, että pisäisi olla auki. Kun nukkui vielä pinnasängyssä oli itkuhälytin käytössä ja nyt kun nukkuu jatkettavassa, osaa tarvittaessa itse tulla pois huoneesta. Oma makuuhuoneen ovi on auki, joten ihan riittävän hyvin kuulee, jos jotain hätää on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Piskipirulainen on vaan niin ärsyttävä, että jos sen lukittee jonnekkin oven taakse yöksi, niin huutaa siellä sitten niin kauan, että päästetään vapaaksi. AAARGH! En kyllä raski laittaa ovea kiinni kun haluan tosiaan heti kuulla jos lapsella jokin hätä.

Koira oppii olemaan ellei ole mikään chinhuahua. Virikkeet vaan sille jne. niin ajan kanssa KYLLÄ OPPII!

Raollaan siinä vaiheessa, kun tyttö menee nukkumaan. Mutta avataan sepposen selälleen, kun mennään itse nukkumaan. Meidän koira saattaa välillä nukkua yöllä tytönkin sängyssä, mutta yleensä se malttaa pysytellä meidän makkarissa lattialla. Mä en voisi nukkua niin, että ovet on kiinni. Mulla täytyy olla esteetön kuuloyhteys tytön huoneeseen, ja toisaalta hänellä täytyy olla esteetön kulku meidän makkariin, jos tarve vaatii.

Yhteistyössä