Onko teillä kotinne vara-avain jossain piilossa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piilopaikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27225760]On, talossa sisällä pinkoodilukon takana.[/QUOTE]

Eri kätevää! Jätättekö oven auki jotta vara-avaimeen pääsee tarvittaessa käsiksi?
 
Tottakai on. Omakotitalossa asutaan. Vahingosta viisastuneena laitettiin avain jemma nimiseen paikkaan. Kun oltiin muutettu edelliseen taloon niin ei tajuttu laittaa heti talon avaimia auton avainten kanssa samaan. No tultiin sitten talvella joskus 21-22 välilläkotiin niin tajuttiin etteiavainta ollutkaan mukana. Mietittiin mistä pääsisi helpoiten sisälle. Etuovi oli ikkunaton. Takaovesta päästiin sisälle (ovessa oli aika iso ikkuna ) Mieheni hakkasi kivellä reiän ikkunaan. Oli aikasmoinen homma, kun oli vahvempaa lasia. Ihme, kun naapurit ei soittaneet poliisia paikalle :whistle: Ei oltais päästy takaovesta jos väliovi olisi ollut kiinni.
Uusi ikkunalasi oli aika kallis:whistle:
 

Kuumimmat

Yhteistyössä