paljon maksatte vastiketta,jotka asutte väh.70m2 kolmiossa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja greya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Raisiossa kaksi kerroksinen rivitalo asunto 3h+k+s 80neliötä
yhtiövastike 150,79?/kk
sähkö kulutuksen mukaan mutta arvio 40,41?/kk
vesi kulutuksen mukaan joka on vaihtelevasti meillä 170-190?/3kk

Kauhulla luin Kevätauringon veden kulutusta ennenkuin huomasin, että oli 3 kuukauden kulutus.
 

Similar threads

U
Viestiä
43
Luettu
908
K
K
Viestiä
8
Luettu
231
I
H
Viestiä
13
Luettu
368
V

Kuumimmat

Yhteistyössä