Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumienkeli:Jep! tai siis yksi koru roikkuu. Sen rakas osti mulle. Ihana sydän koru..:heart: niin ja omasta mielestä en oo lapsi enkä pissis.. ennemminki kalkkis..
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mulla on, hesen lastenaterian mukana tullut spiderman :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ei ole, eikä tule. Luuri on käyttöesine, ei mikään lemmikki. En mä paistinpannuakaan koristele.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Kyllä löytyy. Itse tekemä keijukainen. Ja tottakai mulla on koru, kun niitä tulee niin paljon väkerrettyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Kyllä löytyy. Itse tekemä keijukainen. Ja tottakai mulla on koru, kun niitä tulee niin paljon väkerrettyä.
Teetkö ihan myyntiin vai omaksi iloksi? =)
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ei ole, eikä tule. Luuri on käyttöesine, ei mikään lemmikki. En mä paistinpannuakaan koristele.![]()
![]()
näin
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Mulla pitäis olla jossain kuvia.