Onko teillä jollain lapsella päällä sisällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
kahdet housut? Esim. sukkahousut ja collegehousut. Eikö tule kuuma? Olen ihmetellyt miten joillain on niin hirveesti sisällä vaatetta päällä. Sit jollain saatta olla body, pitkähihanen paita ja sit viel collegepaita.

On välillä, vaikka farkkujen alla pitkät kalsarit jos ollaan käyty tai lähdössä myös ulos farkuilla.
Ei me nyt varta vasten sisälläoloa varten kuitenkaan kaksia laiteta =)

Meillä on sukkikset ja collarit. Asutaan vanhassa omakotitalossa, jonka lattiat on kylmät. Ei lapsella ole hiki tullut, joten ei tunnu olevan liikaa. Eipähän tule kylmä. Kesällä sitten tietenkin mennään vähemmällä!

Meillä on kotona +26 astetta jatkuvasti, joten neiti kiskoo sukkikset pois heti ku tullaan sisälle. Mieluusti on siis vaippasiltaan, myös yöpuvut lähtee samointein pois, onneks osaa vetää peiton päälleen ja tykkää pitää sitä päällään :)

Talvella oli vielä kummatkin, mutta nyt vain jommatkummat, tai tällähetkellä kun alkaa kyllä olla jo jokseenkin lämmin täällä meidän kotona auringon paistaessa on vain body päällä usein jopa nakuna palleroi tuo kuopus :D

Talvella oli joka päivä, meillä on lattia paikoittain ihan jäätävän kylmä. Ja mummulassa oli vivelä villapukukin päällä. Ei tullu hiki, kyllä sen aika nopeasti huomaa jos on vaatetta liikaa.

Talvella oli joka päivä, meillä on lattia paikoittain ihan jäätävän kylmä. Ja mummulassa oli vivelä villapukukin päällä. Ei tullu hiki, kyllä sen aika nopeasti huomaa jos on vaatetta liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Meillä on kotona +26 astetta jatkuvasti, joten neiti kiskoo sukkikset pois heti ku tullaan sisälle. Mieluusti on siis vaippasiltaan, myös yöpuvut lähtee samointein pois, onneks osaa vetää peiton päälleen ja tykkää pitää sitä päällään :)

:o Järkyttävän kuuma!! Miten pystytte tekemään mitään? Minulla nousee tuskan hiki jo ajatuksesta.

Meillä on! Lapsilla ja itsellä päällä noin.
Asutaan vanhassa puutalossa ja meillä vetää eika kivasti, plus että alakerta on rakennusvaiheessa, joten kylmää tulee sieltä kivasti. Lattiat on siis kylmät.

Viileähköä ilmaa pidetään sisälämpötilana,mutta tytöt on sekunnissa pikkuhoususillaan kun tullaan jostain kotiin.Välillä ehdottelen, että aikka joku trikoinen keämekko olisi kivempi.
Kouluun ja kerhoon legginsit ja tunikatyyppiset jutut.Ei monia housuja tosiaankaan päällekäin.

Jos poika (11kk) konttailee lattialla vain yksissä housuissa, on jalat ihan viileät. Siksi pidetty usein kaksia housuja. Yleensä pelkkä body riittää, mutta talvella pelkkä body ei riittänyt, kädet ja niska oli viileät. Meillä ihan normi lämpötila, n. 22C. Lapset on vaan erilaisia, mitä sitä toisia taivastelemaan, kun ei tunneta lapsia tarkemmin!! Tämä mm. nimimerkille "mie"!

riippuu ihan missä ollaan, sisälämpötilatkin vaihtelee. Meillä itsellä on viileetä, tosin harvoin täälläkään tarttee kaksia housuja. Body, paita ja villis päällekkäin on kyllä tosi paljon! Yhdelllä paidalla pärjää sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:o Järkyttävän kuuma!! Miten pystytte tekemään mitään? Minulla nousee tuskan hiki jo ajatuksesta.

Joo-o :whistle:

Siihen tottuu kyl (vieraat ei kyl :D ), mut mulla on itelläki kotona t-paita ja alushousut ja verkkarit laitan vielä lisäks jos tulee vieraita. Sukkia ei ikinä.

Meillä myös on melkein aina keittiön ikkuna auki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo-o :whistle:

Siihen tottuu kyl (vieraat ei kyl :D ), mut mulla on itelläki kotona t-paita ja alushousut ja verkkarit laitan vielä lisäks jos tulee vieraita. Sukkia ei ikinä.

Meillä myös on melkein aina keittiön ikkuna auki.

hirveetä energiantuhlausta. Harakat ei sitä lämpöä tarvi.

Yhteistyössä