M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Meillä on kotona +26 astetta jatkuvasti, joten neiti kiskoo sukkikset pois heti ku tullaan sisälle. Mieluusti on siis vaippasiltaan, myös yöpuvut lähtee samointein pois, onneks osaa vetää peiton päälleen ja tykkää pitää sitä päällään![]()
Järkyttävän kuuma!! Miten pystytte tekemään mitään? Minulla nousee tuskan hiki jo ajatuksesta.
Joo-o![]()
Siihen tottuu kyl (vieraat ei kyl), mut mulla on itelläki kotona t-paita ja alushousut ja verkkarit laitan vielä lisäks jos tulee vieraita. Sukkia ei ikinä.
Meillä myös on melkein aina keittiön ikkuna auki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Meillä on kotona +26 astetta jatkuvasti, joten neiti kiskoo sukkikset pois heti ku tullaan sisälle. Mieluusti on siis vaippasiltaan, myös yöpuvut lähtee samointein pois, onneks osaa vetää peiton päälleen ja tykkää pitää sitä päällään![]()
Järkyttävän kuuma!! Miten pystytte tekemään mitään? Minulla nousee tuskan hiki jo ajatuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Meillä on kotona +26 astetta jatkuvasti, joten neiti kiskoo sukkikset pois heti ku tullaan sisälle. Mieluusti on siis vaippasiltaan, myös yöpuvut lähtee samointein pois, onneks osaa vetää peiton päälleen ja tykkää pitää sitä päällään![]()
Joo-o![]()
Siihen tottuu kyl (vieraat ei kyl), mut mulla on itelläki kotona t-paita ja alushousut ja verkkarit laitan vielä lisäks jos tulee vieraita. Sukkia ei ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Meillä on kotona +26 astetta jatkuvasti, joten neiti kiskoo sukkikset pois heti ku tullaan sisälle. Mieluusti on siis vaippasiltaan, myös yöpuvut lähtee samointein pois, onneks osaa vetää peiton päälleen ja tykkää pitää sitä päällään![]()
Joo-o![]()
Miksi teillä on keittiön ikkuna auki? Maksatteko itse oman lämmityksenne. paljonko menee vuodessa? Eikö tule itsellekin mieleen, että on liian kuuma, kun pitää alushousuillaan olla...