Onko teillä aina korkkarit baarissa/ravintolassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisellisuus tulee kyllä muusta kuin korkkareista..ainakin täällä suunnalla :) Ja hyvin naisellinen olenkin... Se tietysti riippuu minkälainen baari-ilta tiedossa... jos on vain istuskelemaan menossa niin tottakai korkkarit on kiva laittaa. Jos tarkoitus on kuitenkin tanssahdella koko ilta/yö on paaaljon mukavampaa käyttää pienikorollisia tai ballerinatyyppisiä kenkiä.

Just katselin ihania korkkareita Halensilta, mutta kun ei ole menoja tai tule käytyä baareissa, niin taitavatpa jäädä haaveilun kohteeksi. On jo liian monet ihan pitämättömät korkkarit kaapissa:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei juuri koskaan. Eikä ole ollu kavereillanikaan. Minäkin olen 30 v. eikä nuoruudessanikaan ollu kellään. Ehkä jollain tosi huorahtavalla saatto ollakin.

Ja hitot! Mä olem kaukana huotahtavasta ja niin on kaverinikin. Naisellisia ollaan mut huorahtava on eri juttu. Lähes kaikki koulukaverinikin piti korkkareita silloin kymmenen vuotta sitten....
Mistä lie perähikiältä lie olet kotoisin!?

Korkokengät saa minut tunteen oloni jättiläiseksi. Olen ilman kenkiä 173 cm. Ei ole kiva olla tanssilattian pisin. Tulee ihan miehekäs olo.

Mä olen ilman kenkiä 176 enkä todellakaan tunne itseäni tanssilattian pisimmäksi tai millään lailla miehekkääksi korkokengissä :D :D (Miten korkkareissa voi edes tuntea itsensä miehekkääksi?!)

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Korkokengät saa minut tunteen oloni jättiläiseksi. Olen ilman kenkiä 173 cm. Ei ole kiva olla tanssilattian pisin. Tulee ihan miehekäs olo.

Mä olen ilman kenkiä 176 enkä todellakaan tunne itseäni tanssilattian pisimmäksi tai millään lailla miehekkääksi korkokengissä :D :D (Miten korkkareissa voi edes tuntea itsensä miehekkääksi?!)

Pistän "paremmaksi", 184cm ja aina korkkarit! ;) Ei kyllä ole miehiseltä tuntunut, saati näyttänyt! :D

Kyllä on. Käytätän korkkarit lähes aina. Työpaikalla, ravintolassa, kaupungilla ja lyhyemmällä kävely retkeillä koiran kanssa (alla 3 km) käytän aina korkkarit. Jos käytän lenkkarit tai pitkällä kävelyllä koiran kanssa niin käytän lenkkarit tai gore-tex nilkkurit. Olen itse 166 cm pitkä ja melkein kaikkisssa korkkareissa mitä löytyy kaapista on 8-12 cm.

Yhteistyössä