Onko teidän vajaa kaksvuotiaat kovin kiinnostuneita vartalon ulokkeista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Meillä on poika 1v8kk tietty kiinnostunut omasta pippelistään jo pitkään ja nyt on herraa alkanut kiinnostaan enemmän ja enemmän muidenkin värkit. Osottelee saunan jälkeen mun jalkoväliä ja mä sit sanoin että äidillä pimppa ja sitten se jankkaa sitä kokoajan :kieh: :laugh:
ja repii sekä nipistelee mun tissejä :o sattuu :snotty:
Että kuinka teillä muilla ollaan kiinnotuneita ja mitä selitätte lapselle...siis selitättekö yhtään mitenkään tyttöjen ja poikien eroja tms

juu, tutulta kuulostaa. tyttö on tehnyt jo aikoja mitä ihmeellisempiä tutkimuksia ihmisen anatomiasta. eikä vieläkään mene perille että tytöillä on pimppa, pojilla pippeli (tai siis sehän oli alkuun KAKKA).

Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:
juu, tutulta kuulostaa. tyttö on tehnyt jo aikoja mitä ihmeellisempiä tutkimuksia ihmisen anatomiasta. eikä vieläkään mene perille että tytöillä on pimppa, pojilla pippeli (tai siis sehän oli alkuun KAKKA).

Ainiin olikin :laugh:

Joo, meidän poika 1v11kk on kans kiinnostunut värkeistä. Omaa vehjettään sanoo pipeksi. Kerran osoitti mun jalkoväliä ja sanoi sen olevan kissa?! :o Sanoin siihen, että se on pimppi ei kissa. Tyytyväisenä jatkoi matkaa hokien: "Pimpi, pimpi.." :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:
1v4kk poika on kohta vuoden ollu hepissään kii aina kun se paljaana on.
Mun kaula-aukosta aina laittaa käjen, ja puristelee tissejä

Sillai tuokin tekee ja puristelee noita tissejä :kieh: ja jankkaa et tissitissitissi...joku tissikompleksi vissiin :whistle: :D

Repesin kun meikäläisen 3v poitsu osotti mun jalkoväliä ja sanoi silmät kiiluen kauniilla äänellä "OOii, Äiti sinullahan on LINNUNPESÄ"..Eikä viittaus voinu olla karvoihin koska sellasia en omaa. ;)

tyttö 2v.
oli kanssa kiinnostunut rinnoistani ja haluaisi niitä kokeilla, vähän väliä...
mutta olen selittänyt että äiti ei tykkää kun viivi koskee ja niin tyttö uskoi...

vaatteita vahtaessa tai saunassa pitää toki selittää että äitin tissit ja sitten omat.. näyttää

:laugh:

Meil noi kaksoset kaivelee omiaan kyllä. Poika laittaa usein pippelin ylöspäin törröttämään ja pissat tulee lattialle. Ja poika myös pari kertaa tökkässy isosiskonsa pimpsaa, jos tyttö on ollu menossa potalle vaikkapa. Tai tullut katselemaan, kun vaihdan kaksossiskonsa vaippaa. Eli jotain mielenkiintoa on herättänyt.

Niin ja tyttö 2v 9kk on sanonut tällaisia...

- Aatulla on pieni pippeli. Sillä pitäisi olla isompi pippeli.
- Äiti, onko sinulla pimpsa? Minä: Onhan mulla. Tyttö: Onko sinulla ISO pimpsa?
- Isillä on iiiiso pippeli.

on. oli poika aikanaan ja tyttö on nyt. yrittää pojan kikkeliä ain väliin tutkia. lisäks on löytänyt omat vehkeensä siinä määrin että koko ajan kaivelee. näpertää klitorista ja sanoo että se on hauskaa.

Meidän 3v tyttö on jo jonkun aikaa jankannu pippeleistä. Joku aika sitten ei suostunut menemään isänsä syliin kun tällä on pippeli. Kummisetää pyysi näyttämään, kun ei uskonut ettei tällä ole pippeliä. Omaa värkkiään ei oo vielä innostunut tutkailemaan, tänään tosin esitteli että hänellä on pippeli :whistle:

Tuttua, poika (2,5 v.) venyttelee pippeliään kun on nakuna. On tajunnut että isillä ja hänellä on pippelit. Viime viikolla suihkussa totesi että 'äiti, sinulla ei ole pippeliä' ja osoitti alapäähäni. Sanoin ettei olekaan vaan äitillä on pimppi. Tissejä tökkii välillä sormella ja sanoo kihertäen, tissitissitissi... eli toinen jo syntymästä tissimies täällä :D Olen kyllä kertonut että tissit ovat sitä varten että niistä tulee vauvoille maitoa, vauvat juovat niistä. Katsotaan mitä tuumaa kun velivauva syntyy.

Meillä 2.v ja 3.v ja on nyt alkanu olemaan kiinnostuneita.isompi alkaa hokemaan vaikka mulla on pimppi ja äitillä on pimppi ja pienempi kulkee perässä ja hokee pimppi pimppi pimppi...juuh.

kysypä tossa kaupan kassaltaki että onko sulla pimppi? että näin meillä...mitenkäs ootte suhtautunu näihin kysymyksiin tai tohon hokemiseen?? tietty vastaan kun kysytään,mut miten ton hokemisen ja vierailta kyselyn sais kuriin?? vinkkejä kaivataan...

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Meillä 2.v ja 3.v ja on nyt alkanu olemaan kiinnostuneita.isompi alkaa hokemaan vaikka mulla on pimppi ja äitillä on pimppi ja pienempi kulkee perässä ja hokee pimppi pimppi pimppi...juuh.

kysypä tossa kaupan kassaltaki että onko sulla pimppi? että näin meillä...mitenkäs ootte suhtautunu näihin kysymyksiin tai tohon hokemiseen?? tietty vastaan kun kysytään,mut miten ton hokemisen ja vierailta kyselyn sais kuriin?? vinkkejä kaivataan...

Meillä tuo jankkaaminen on vielä tapahtunut kotona...ja olisin itekki kiinnostunut siitä, että miten muut on hoidellut tollaset tilanteet :D

Meillä kohta 3 v poika huuteli tänään kovaan ääneen vessasta (että varmasti koko talo kuulee!), että "Äiti mitä tarkottaa pimppi?" ....
Nuorena se on näämmä vitsa väännettävä. Vielä kun tietäis miten vastata, ettei antais liian tarkkaa sepostusta, tai hyssytteliskään asioita vaan osais luonnollisesti selitellä tuon ikäiselle sitä mukaa, kun niitä kysymyksiä tulee. Innostamatta liikaa, mutta hyssyttelemättä aihetta kuitenkaan.

Mua ei ainakaan hävetä tai ihmetytä jos lapsi kyselee kaupantäteiltä onko niillä pimppi vai pippeli... Täti saa vastata tai olla vastaamatta. Onpahan tätillä loppupäiväksi jotain hauskaa ajateltavaa.