Onko teidän pojat kohteliaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaSilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PahaSilmä

Vieras
Meidän poika on ihan hirveän kohtelias. Yksi päivä se vaan tuli mun luo ja sanoi: "Äiti sä näytät hyvältä." "Tosi hyvältä" :D Se huomasi, että olin meikannut ankarasti ja pukenut päälleni punaisen mekon ja korkokengät.

Se on 8 vuotta. Poika on aina ollut kiinnostunut minun vaatteista, se huomaa ihan eritavalla, kuin meidän tyttö. Pienenpänä se aina silitteli tahmaisin sormin minun vaatteita, jos olin tehnyt uusia.

Minusta se on erikoista, että niin pieni poika osaa sanoa niin kohteliaasti, usein se kehuu minun vaatteitakin.

Meillä on kohteliaita käytöstapoja opetettu pojalle pienestä pitäen ja nyt 10 -vuotiaana hän muistaa mm. avata tytöille/naisille oven, luonnollisesti tervehtiä ja kiittää sekä käyttäytyä fiksusti ruokapöydässä. Minun vaatteitani tai hiuksiani hän usein kehuu. Koulunkäyntiavustaja kertoi, kuinka oli synttäripäivänsä kunniaksi meikannut ja laittanut hiukset nätisti koulupäivää varten ja poikani oli ollut ainoa koko päivänä, joka oli edes huomannut asian ja sen lisäksi sanonut hänen näyttävän coolilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Meillä on kohteliaita käytöstapoja opetettu pojalle pienestä pitäen ja nyt 10 -vuotiaana hän muistaa mm. avata tytöille/naisille oven, luonnollisesti tervehtiä ja kiittää sekä käyttäytyä fiksusti ruokapöydässä. Minun vaatteitani tai hiuksiani hän usein kehuu. Koulunkäyntiavustaja kertoi, kuinka oli synttäripäivänsä kunniaksi meikannut ja laittanut hiukset nätisti koulupäivää varten ja poikani oli ollut ainoa koko päivänä, joka oli edes huomannut asian ja sen lisäksi sanonut hänen näyttävän coolilta.

Aivan ihana! Tuommosista kasvaa kunnon miehiä, nykyajan miehiä parempia.

riippuu päivästä,mutta ei meillä ole harvinaista että poika poimii minulle tai muille tytöille,tarhan tädeille tms.kukkia,kehuu kauniiksi,nostaa pudonneen esineen jne.osaa olla kyllä aika casanova halutessaan :whistle:

Meiltä löytyy aivan samanlainen 6-vuotias, kehuu vaatteita, ulkonäköä yms. Juuri viikonloppuna ystävä kehui pojan pitkiä ripsiä ja sanoi ettei hänellä itsellään ole lähellekään noin pitkät niin poika siihen että, mutta sulla on paljon kauniimmat ripset.
Muutenkin hän kehuu vieraitakin, että onpa sulla kaunis mekko. Tarhakaverin äidille sanoi hoitopaikan pihalla, että miksi näytät tänään noin kauniilta =)

Muutenkin ollaan kohteliaaksi kehuttu, muistaa kiittää, avaa ovia jne.

Yhteistyössä