Onko teidän mielestä normaalia....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmiä kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmiä kyselen

Vieras
sellanen love in first sight netissä?
Ei nyt ihan rakkaudesta ole kyse mut voiko ihastua heti ensimmäisen keskustelun aikana niin että on ihan "lovena"? :D
Kuvia on nähty monta jne..
Kyse on miehestä siis. Aivan ihana tapaus mutta alkoi jotenkin mietityttää... :D

Tulee mieleen että tuollasessa tilanteessa ihminen varmastikin rakastuu enemmänkin siihen mielikuvaan ihmisestä joka täyttää sen hetkisen tarpeen kuin että se ihminen todella olisi juurikin niin superihana miltä vaikuttaa.

Mulla tulee ylipäänsä rakkaudest aensisilmäyksellä mieleen sanonta: Jos se tuntuu olevan liian hyvää ollakseen totta, se todennäköisesti ei ole totta.

Tämä siitäkin huolimatta, että mieheni kanssa rakastuttiin ensi silmäyksellä... =)

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Mulla tulee ylipäänsä rakkaudest aensisilmäyksellä mieleen sanonta: Jos se tuntuu olevan liian hyvää ollakseen totta, se todennäköisesti ei ole totta.

Tämä siitäkin huolimatta, että mieheni kanssa rakastuttiin ensi silmäyksellä... =)

Samaa mieltä. Noin se vaan on elämässä vähän joka saralla.

Ei sitä välttämättä näe silloinkaan, kun tapaa jonkun, jos ne omat tarpeet ja odotukset ovat voimakkaita ja saa ne sovitettua siihen ihmiseen. Mutta sellaista elämä on, koskaan et voi toista tuntea täysin ja aina näet sen omista lähtökohdistasi. Jos se heppu ei nyt ole suorilta valehdellut, niin en pidä ihastumista mitenkään höpsönä juttuna. Tämä on nyt tätä nykyaikaa. ;)

Luotan "ihastumista ensi silmäyksellä"-tunteeseen. Eihän se välttämättä mihinkään vakavampaan saatika sitten elinikäiseen suhteeseen johda, mutta itselleni sopii paremmin tunnepohjalle rakentaminen kuin järkisuhde (siis tunteita löytyy lähinnä ystävyyspohjalta, seksi alkaa toimia kun siihen tottuu, kaveri tuntuu järkevältä valinnalta kumppaniksi).

En tuota jälkimmäistä vaihtoehtoakaan väheksy, mutta minulle se ei sovi.

Yhteistyössä