?
*
Vieras
olen lapsellinen
Löytyy Snoopya ja hello Kittyä alusvaatteista ja yökkäreistä., Snoopy laukku. Ja joulupukki toi meille Muumi-lakanat, ihanan beiget jossa valkoisia muumeja 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:no ei oo... B) hello kittyy löytyy ja snoopyy..ja pääkalloja jne.![]()
Juu juu pääkalloja pitää olla, sekä mulla että likalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:nii ja scarlett...sit kun tekee leivän tolla ni siihen tulee kans Paavon kuva.. B) :xmas:
![]()
Mun likka tykkäis kans tuosta, Paavo Pesusieni on yksi hänen lempiohjelmiaan
Alkuperäinen kirjoittaja *:Ja joulupukki toi meille Muumi-lakanat, ihanan beiget jossa valkoisia muumeja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:nii ja scarlett...sit kun tekee leivän tolla ni siihen tulee kans Paavon kuva.. B) :xmas:
![]()
![]()
![]()
meillä ei itseasissa oo koskaan katottu Paavoa telkusta... ihastuttiin vaan tuohon kaupassa..mutta nyt kun oltiin Thaimaan reissussa niin siel tuli paavoo telkust ja nyt sit oon luvannu et voisin ostaa häl jonkun dvd:n... vai onko niitä dvd:llä olemassa??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:no ei oo... B) hello kittyy löytyy ja snoopyy..ja pääkalloja jne.![]()
meil ja... mulla jäi eilen (?!) avaamatta muuten se keskustelu jossa kysyttiin miks lapsilla pitää olla pääkalloja vaatteissa... lukiko joku että oliko se mielenkiintonen ketju..??:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:nii ja scarlett...sit kun tekee leivän tolla ni siihen tulee kans Paavon kuva.. B) :xmas:
![]()
![]()
![]()
meillä ei itseasissa oo koskaan katottu Paavoa telkusta... ihastuttiin vaan tuohon kaupassa..mutta nyt kun oltiin Thaimaan reissussa niin siel tuli paavoo telkust ja nyt sit oon luvannu et voisin ostaa häl jonkun dvd:n... vai onko niitä dvd:llä olemassa??
![]()
En tiedä onko DVD:llä, mutta sitä näytetään ainakin Nickelodeonilla.
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:no ei oo... B) hello kittyy löytyy ja snoopyy..ja pääkalloja jne.![]()
meil ja... mulla jäi eilen (?!) avaamatta muuten se keskustelu jossa kysyttiin miks lapsilla pitää olla pääkalloja vaatteissa... lukiko joku että oliko se mielenkiintonen ketju..??:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:no ei oo... B) hello kittyy löytyy ja snoopyy..ja pääkalloja jne.![]()
Mun likka ainakin itse haluaa pääkalloja, että hyi kun kamalaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:no ei oo... B) hello kittyy löytyy ja snoopyy..ja pääkalloja jne.![]()
emmä lukenu..se nyt on sama mitä lapsille laitetaan niin aina joku ei pidä. eikä tarviikaan. samaan syssyyn menee reimatecit jne. =) makuja ku on niin monia.
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mä tiiän et tätä on varmaan sata kertaa kysytty, mutkun mää olin välillä pois niin älä hermostu et kysyn taas... miten sulla tuo reissu meni siis sen puolesta että miten oli tytöllä sua ikävä ja sulla tyttöä? meillä pepin isä on nyt muuttanut saksaan ja kyselee tyttöä sinne koko kesäkuuksi kun hänellä lomaa... ennen ei olla oltu erossa kun max 3 yötä...en oo tytön kanssa viel mittään jutellu kun tohon on niin paljon vielä aikaakin, mutta tuli heti mieleen kysellä kokemuksia sulta..![]()
muoks. sori et men täysin ohi aiheen.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:tässä meidän paavo![]()
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mä tiiän et tätä on varmaan sata kertaa kysytty, mutkun mää olin välillä pois niin älä hermostu et kysyn taas... miten sulla tuo reissu meni siis sen puolesta että miten oli tytöllä sua ikävä ja sulla tyttöä? meillä pepin isä on nyt muuttanut saksaan ja kyselee tyttöä sinne koko kesäkuuksi kun hänellä lomaa... ennen ei olla oltu erossa kun max 3 yötä...en oo tytön kanssa viel mittään jutellu kun tohon on niin paljon vielä aikaakin, mutta tuli heti mieleen kysellä kokemuksia sulta..![]()
muoks. sori et men täysin ohi aiheen.. :ashamed:
No me oltiin likan kanssa oltu ennen tuota reilun 5 viikon eroa erossa enemmän kuin 3 yötä. Kyllä likalla ikävä oli ollut ja viimeksi tänään kysyi miksi olin Espanjassa niin kauan, että hänen oli ikävä. Mutta hymyilevä ja onnesta hykertelevä likka mua odotti kun tulin takaisin =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:tässä meidän paavo![]()
Pave :heart: .
Miehistä täydellisin.
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:tässä meidän paavo![]()
Miehistä täydellisin.
kyllä.. :xmas: ei kai sitä mieheltä muuta tarvita kun että ossaa tehä hyvää ruokaa..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:(Okei, ehkä ne vaaleanpunaiset tarralenkkarit jo vähän ampuu yli, mutta ne vaan on niiiiin mukavat :ashamed: )
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mulla on hyvin aikuismainen Hello Kitty-pyjama, Karvinen-paita, sarjakuvasankari-alusvaatteista puhumattakaan :xmas: .
Juuri nyt jalassani on aikuismaiset Tipi-pyjamahousut sekä Snoopy-sukat.
Ja varmaankin ennen puoltapäivää otan aikuismaisen eikä lainkaan teinimäisen Paul Frank-apinalaukkuni, ja lähden asioita hoitamaan.
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:tässä meidän paavo![]()
Miehistä täydellisin.
kyllä.. :xmas: ei kai sitä mieheltä muuta tarvita kun että ossaa tehä hyvää ruokaa..![]()
![]()
Plus sitten vielä se, että kuumenee sekunneissa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:nii ja scarlett...sit kun tekee leivän tolla ni siihen tulee kans Paavon kuva.. B) :xmas:
![]()
![]()
![]()
![]()
En tiedä onko DVD:llä, mutta sitä näytetään ainakin Nickelodeonilla.
ja se on varmaan joku maksullinen kanava jota meillä ei näy..:ashamed: no pitänee tutkija josko jostain löytyis dvd:lläkin..
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Mulla on kaikki mahdollinen Hello Kitty! tai herra Hakkaraiskamaa...![]()