Onko teidän asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
suht uus, 2002 rakennettu. ja siistiä ja nättiä ainaki mun mielestä on! moni sanonu ettei uskois että täällä asuu 3 alle kouluikäistä tenavaa. toki leikkiä saa mutta tykkään että paikat on pääpiirteittäin ojennuksessa.

Me asutaan ihan uudessa kerrostaloasunnossa. Ollaan laitettu tätä kyllä itsemme näköiseksi, kaunis mun mielestä mutta ehkä pidemminkin hieman boheemi kuin trendikäs.

Vanha ja osittain rempattu. Viimeisimpänä kylppäri, putkiremppa tehtiin koko taloon. Kesä ollaan asuttu evakossa, mutta kolmen päivän kuluttua päästään vihdoinkin kotiin! :)

edit: meidän asunto on 50-luvulla rakennetussa talossa ja pidän meidän asuntoa kyllä kauniina. Tosin kauneushan on aina katsojan silmässä...

2006 rakennettu ja sisustus on aika trendikäs, itse talo semmoista perushuttua... Monta semmoista juttua joita en olisi itse valinnut, mutta eivät häirinneet niin paljoa että talokaupat olisi jäänyt tekemättä. Mm. makuuhuoneiden tapetit (menossa vaihtoon), makkareiden kaapistojen ovet, väliovet, koristelistat... Aika pikkujuttuja kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopoika:
"vanha" + rempattu ja pidän kauniina.

Mikä on vanha kenellekkin?

Mä pidän vanhana ei rempattua asuntoa, tyyliin jostain 70 luvulta, huonekalutkin on samalta vuosisadalta.

Vuosikymmeneltä siis :saint: Meillä 50- luvun talo, rempattu, sieltä täältä trendikäs ja suurimmasta osasta ei :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopoika:
"vanha" + rempattu ja pidän kauniina.

Mikä on vanha kenellekkin?

Mä pidän vanhana ei rempattua asuntoa, tyyliin jostain 70 luvulta, huonekalutkin on samalta vuosisadalta.

No sitten asunto on vanha, mutta rempattu eikä tosiaan mitään 70- luvun kammotus huonekaluja!

80-luvun lopulta, me muutettiin muutama vuosi sitten ja uusittiin lattiat, seinät ja saunan lauteet. Osa lattiasta jätettiin kun siinä on ihana vanha parketti, mutta muovimatot muista huoneista vaihdettiin laminaattiin. Seiniltä tapetit pois ja valkoista maalia tilalle. Nyt vähän harmittaa ettei kylppärin kaakeleita laitettu vaihtoon - ne on harmaat ja näyttää likasilta, vaikka olis puhtaat.

Ei tämä nyt mistään sisustuslehdestä ole, mutta mun mielestä tyylikäs. Ei ole mitään pitsiverhoja eikä kukkakuvioita. Toiset huoneet on modernimpia, olohuoneessa on itämaista mattoa ja perityt nahkaiset nojatuolit ja kristallikruunu. Mutta ei siis mitään mannetyyliä (sori) ole kuitenkaan tämä asunto.

Yhteistyössä