Onko teidän mielestänne ok harrastaa seksiä ihmisen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
...jonka kanssa ei ole vakiintuneessa parisuhteessa? Molemmat ovat vapaita.

Ystäväni vaikuttaa mielestäni hieman huorahtavalta, kun harrastaa seksiä erään miehen kanssa, vaikka eivät seurustele. Arvomaailmani taitaa olla jotenkin hieman ahdas. :(

On ok. Jokaisen oma asia.

Ennen olin konservatiivisempi tässä asiassa ja ajattelin, että voisin harrastaa seksiä vain parisuhteessa, mutta mieleni on muuttunut. Tunteita täytyy mulla kyllä silti olla pelissä. Ei kiinnosta seksisuhteet tuntemattomien kanssa.

• Tykkää
Reactions: Huspati Huta
On ok, eikä miusta siinä ole mitään huorahtavaa. Kyllä seksiä saa haluta ja harrastaa vaikka ei ole sitoutunut parisuhteeseen.
Toiselle se sopii ja toiset taas haluaa seksiä vain parisuhteessa, joka tapauksessa, se on jokaisen oma asia.

..
On ok. Jos tuollaista tapahtuu kovin monen ihmisen kanssa peräkkäin, tulee väkisinkin mieleen hieman seksikeskeinen ja vähemmän tunnepuolen ihminen, mutta ei ole väärin olla sellainenkaan. Niin kaun kuin molemmat vapaita, ei ole muitten asia moralisoida.

"vieras"
On ok. Jokaisen oma asia.

Ennen olin konservatiivisempi tässä asiassa ja ajattelin, että voisin harrastaa seksiä vain parisuhteessa, mutta mieleni on muuttunut. Tunteita täytyy mulla kyllä silti olla pelissä. Ei kiinnosta seksisuhteet tuntemattomien kanssa.
Mitä tunteita? Tuo on aika riskipeliä, jos harrastaa seksiä ystävän kanssa, ja häntä kohtaan on jotain tunteita, mutta seurustelu ei silti tule kysymykseen.

ahda
On ok. Ilman muuta. Kun itse olin sinkkuna pitkään, niin mieluummin toteutin tarpeeni tutumman ihmisen kanssa kuin että olisin lähtenyt yhdenillan juttuihin.

Nyt on 2000-luku ja nainenkin saa haluta ja tarvita seksiä. Totuus kuitenkin taitaa olla se että meistä suurin osa naisista haluaa turvallisempaa seksi, tutun kanssa. Miksi sitten roikuttaa itseään väkisin parisuhteessa jos sellaista oikeaa ei tule vastaan - vaan seksin vuoksi. Miehille toi panokaverijuttu sopii aika usein

Yhteistyössä